Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم، حسین الله آبادی‌نسب افزود: دانش آموزان فاطمه دریجانی و مارال دریجانی در رشته ریاضی از دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان با ارائه طرح "نرم افزار جامع استوانه" توانستند رتبه نخست استان کرمان را کسب کنند و به مرحله کشوری راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین سونیا خرمی و رقیه پوطاری از دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان در رشته زبان و علی دریجانی و امیرمحمد عربی از دبیرستان پسرانه دوره اول باقراالعلوم در رشته پژوهش با ارائه طرح" بررسی اثر عصاره گیاه پنیرباد بر باکتری نوکاردیابرازیلینسس" به رتبه‌ سوم استانی دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه است، تصریح کرد: هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی شامل ۹ محور ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، زبان خارجی، پژوهش، دست سازه، برنامه نویسی (کدنویسی)، مطالعات اجتماعی (مناظره علمی) و بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی و چهار سطح آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سطح آموزشگاهی یک هزار و ۳۱۰ دانش آموز دختر و پسر بمی در هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی ثبت نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد ۱۵۷ نفر به عنوان منتخب آموزشگاهی به مرحله منطقه ای معرفی شدند.

به گفته وی پس از دفاع حضوری و داوری شهرستانی آثار ۱۷ نفر از دانش آموزان در قالب ۹ محور به دبیرخانه استانی ارسال شد که در نیمه اول تیرماه در مرکز استان کرمان یک طرح در محور ریاضی به عنوان طرح‌ منتخب استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

الله آبادی نسب بیان داشت: از افتخارآفرینان کشوری این دوره از مسابقات با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور تقدیر بعمل می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم در پایان از همکاران حوزه معاونت آموزش متوسطه و پژوهش سراهای دانش آموزی رویان و رازی، اساتید راهنما، داوران، همکاران دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان و دبیرستان پسرانه باقرالعلوم و حمایت اولیا که با برنامه ریزی مدون باعث ایجاد انگیزه و علاقه در بین دانش آموزان این شهرستان شده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها پژوهش جشنواره خوارزمی بم اداره کل آموزش و پرورش کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهش جشنواره خوارزمی بم پژوهش جشنواره خوارزمی بم اداره کل آموزش و پرورش کرمان جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش دانش آموزان شهرستان بم دوره اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود