Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام با بیان محرومیت‌های استان ایلام و فعالیت شرکت‌ها نفتی و گازی خواهان واگذاری مالیات این شرکت‌ها به استان ایلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار  صبح امروز در دیدار با سرپرست و تعدادی از مدیران اداره کل امور مالیاتی استان ایلام در سخنانی، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته فرهنگ مالیاتی، حمایت مالیاتی از اقشار آسیب پذیر در اجرای قوانین مالیاتی را قابل تقدیر دانست واظهار داشت: تلاش بیش از پیش برای اجرای عدالت مالیاتی و پیگیری حقوق مردم از محل درآمدهای مالیاتی یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان محرومیت‌های استان ایلام و فعالیت شرکت‌ها نفتی و گازی خواهان واگذاری مالیات این شرکت‌ها به استان ایلام شد و گفت: فرآیند انتقال مالیات و ارزش افزوده شرکت‌های فعال در حوزه سرزمینی استان ایلام را باید پیگیری کرد تا در قبال خسارتی که به محیط زیست و زیست و بوم این استان به وجود می‌آید، این مالیات و ارزش افزوده بتواند با ارائه خدمات زیر بنایی جبران خسارت کند و ودر توسعه استان ایلام نقش آفرینی کند.

وی روش بکارگیری در ارائه خدمات مالیاتی و استفاده از تکنولوژی روز و برخط از مزایای امور مالیاتی عنوان و بیان داشت: روش های جدید اخذ مالیات و الکترونیکی شدن آن باعث رعایت بیشتر حقوق مردم می شود.

ابلاغ مصوبه مالیات ارزش افزوده جایگاه‌های سوخت از سوی سازمان امور مالیاتی افزایش 10 برابری معافیت مالیاتی شرگت‌های دانش‌بنیان طی 9 سال استقبال گسترده مودیان جنوب تهران از تسهیلات تبصره 100 قانون/ اگر مودی مستندات نداشته‌باشد، مالیات از طریق "سود فعالیت" تعیین می‌شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه یادآورشد: پیگیری های صورت گرفته برای حقوق مردم استان در موضوع عوارض و مالیات شرکت‌های بزرگ را مورد تحسین قرار دارد و بر رعایت عدالت در این خصوص در بین استان‌ها و مناطق ذی‌نفع و به نتیجه رساندن این موضوع تأکید می شود تا تمام استان‌ها و به ویژه استان ایلام از این مزیت دولت انقلابی برخوردار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین اجرای دقیق قوانین مالیاتی در مورد خودروهای لوکس، منازل مسکونی فاقد سکونت را خواستار شد و گفت: در دریافت مالیات و بررسی عدالت و قانون را لحاظ کنید تا موجب رضایت مردم شود.

انتهای پیام/180/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه ایلام نماینده ولی فقیه استان ایلام شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست