Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:21:03 GMT

نجمه خدمتی در المپیاد ورزشی دانشجویان دوم شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۰۰۷

نجمه خدمتی در المپیاد ورزشی دانشجویان دوم شد!

قهرمانان فردی و تیمی رشته‌های تنیس روی‌میز، بدمینتون، تیراندازی وتکواندو در پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان در بخش دختران، مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های المپیاد دانشجویان دختر در هفت رشته پیگیری و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر چهار رشته تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی وتکواندو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی

در رقابت‌های تیراندازی که با شرکت ۲۱ دانشگاه برگزار شد، رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی در دو بخش تیمی و انفرادی دنبال شد که در بخش انفرادی فاطمه امینی پژوه از دانشگاه اصفهان با امتیاز  ۶۲۸.۶ طلا گرفت، نجمه خدمتی با کسب ۶۲۴.۲ امتیاز به مدال نقره دست یافت و نرجس امامقلی نژاد با امتیاز ۶۲۱.۶ به مدال برنز رسید. در بخش تیمی نیز دانشگاه اصفهان اول شد، دانشگاه تهران دوم و دانشگاه فردوسی به مقام سوم دست یافت. در پایان این رقابت‌ها نیز در مجموع امتیازات تفنگ و تپانچه جام قهرمانی به دانشگاه تهران رسید، دانشگاه اصفهان دوم شد و دانشگاه فردوسی مشهد در جایگاه سوم قرار گرفت.

بدمینتون

رقابت‌های بدمینتون با شرکت ۲۵ دانشگاه در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی برگزار و با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید، دانشگاه زنجان دوم شد و تیم دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و گیلان به مقام سوم مشترک دست یافتند. در بخش انفرادی ساره امینیان از دانشگاه تهران طلا گرفت، نسترن کرمی از دانشگاه زنجان به مدال نقره رسید و ساغر رفیعی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و هاجر کبیری از دانشگاه علم صنعت به مدال برنز مشترک رسیدند.

در بخش دو نفره نیز سارا کیوان و نرگس افشاری از دانشگاه تهران اول شدند، حنان کبیری و سمیه ناصری از دانشگاه شهیدرجایی دوم شدند و مقام سوم مشترک به ملیکا محمدی و یاسمن شبیهی از دانشگاه صنعتی شاهرود و نرگس طلوعی و دنا ابراهیمی از دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز رسید.

تکواندو

در پایان رقابت‌های تکواندو دانشجویان دختر که با شرکت ۳۵ دانشگاه گزار شد در مجموع امتیازات، جام قهرمانی به دانشگاه پیام نور اراک رسید، تیم دانشگاه فرهنگیان اصفهان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه‌های غیرانتفاعی زند شیراز و دانشگاه الزهرا(س) در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

مسابقات تکواندو در بخش انفرادی نیز در ۸ وزن برگزار شد که در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم راحله زینالی از دانشگاه تهران مقام اول، اوین فرامرزی از دانشگاه الزهرا «س» مقام دوم، فاطمه محمدپور از دانشگاه چمران مقام سوم و عاطفه عباسی از دانشگاه پیام نور اراک مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم نیز  بهاره فریدونی از دانشگاه زند شیراز مقام اول را کسب کرد، ستایش آمین از دانشگاه پیام نور اراک به مقام دوم و فاطمه بهدادی از دانشگاه رازی کرمانشاه و هانیه شیخی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم سارا میزبان از دانشگاه بروجرد اول شد، مقام دوم به فاطمه ادراکی از دانشگاه مراغه رسید، مقام سوم مشترک نیز به ترتیب به  زهرا زارع از دانشگاه شهیدبهشتی و ساغر احدی نیا از دانشگاه فرهنگیان اصفهان رسید. در وزن منفی ۵۷ کیلو گرم نیز آیدا خورشیدی از دانشگاه زند شیراز مقام اول، سارا احدی نیا از دانشگاه فرهنگیان مقام دوم، آتنا رزاقی از دانشگاه الزهرا «س» و بیتا پیری از دانشگاه محقق اردبیلی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم ساغر قزوینه از دانشگاه فنی و حرفه ای شریعتی مقام اول را کسب کرد، مقام دوم به سانازصدرالدینی از دانشگاه مراغه رسید و فاطمه موسوی زاده از دانشگاه شهید با هنر کرمان و هدیه سلطانی از دانشگاه ایلام مقام سوم مشترک را به دست آوردند. در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم هم روناک حسین‌زاده  از دانشگاه شهیدمدنی تبریز مقام اول، آناهیتا فقیر آزاد از دانشگاه گیلان مقام دوم، مائده عالی‌پور از دانشگاه اصفهان و فاطمه مشکل‌گشا از دانشگاه بوشهر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم غزاله یوسفی از دانشگاه زنجان اول شد، سحر صادقی از دانشگاه گیلان به مقام دوم رسید، محدثه روحی از دانشگاه تبریز و عاطفه سادات علوی‌زاده از دانشگاه اراک مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم سپیده سادات موسوی از دانشگاه پیام نور اراک مقام اول را کسب کرد، فاطمه رستمی از دانشگاه فرهنگیان اصفهان به مقام دوم رسید، زهرا فرهادکیا از دانشگاه الزهرا «س» و غزاله کرمانی از دانشگاه دامغان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

تنیس روی‌میز

رقابت‌های تنیس‌روی میز نیز با شرکت ۱۸ دانشگاه برگزار و با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید. تیم موسسه زند شیراز نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه‌های‌ تبریز و دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام سوم مشترک را کسب کردند. در بخش انفرادی ملیکا عامر طالس از موسسه غیر انتفاعی زند شیراز طلا گرفت، حنانه امیدی از دانشگاه دانشگاه فرهنگیان اصفهان به مدال نقره رسید و مریم فرعی از دانشگاه تهران وکیانا قصری از دانشگاه قم به مدال برنز مشترک دست یافتند.

در بخش دو نفره پرستو شفیعی و آنا کشیشی از دانشگاه تهران اول شدند، حنانه امیدی و نگار رفائیان از دانشگاه فرهنگیان اصفهان دوم شدند و مقام سوم مشترک به سودابه حسن نژاد و رضونه رضوی از دانشگاه بیرجند و غزاله امینی و ندا سبزواری از دانشگاه خوارزمی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیاد ورزشی دانشجویان پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان نجمه خدمتی دانشگاه فرهنگیان اصفهان دانشگاه پیام نور اراک دانشگاه فرهنگیان دانشگاه تهران دانشگاه الزهرا دانشگاه اصفهان بخش انفرادی تنیس روی میز تیم دانشگاه وزن منفی زند شیراز مقام اول مقام دوم دوم شد اول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد