Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز شنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش ۱۰۰۰۲ واحدی به یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما با کاهش ۱۴۳۶ واحدی عدد ۴۰۵ هزار و ۵۷۶ واحد را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بورس همچنان با نماگرهای قرمز پوش در حالی نظاره گر خروج پول حقیقی‌ها از سهام و ورود به صندوق‌های با درآمد ثابت است که در شبکه بانکی به دنبال سرنخ تغییرات نرخ سود بود تا جایی که شاخص کل با ۱۰ هزار ‌واحد کاهش در ارتفاع یک ‌میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۳۵ واحد کاهش به ۴۰۵ هزار و ۵۷۶ واحد و شاخص قیمت با ۸۷۱ واحد افت به ۲۴۶ هزار و ۶۱ واحد رسید و شاخص بازار اول، هشت هزار و ۱۴ واحد و شاخص بازار دوم، ۱۸ هزار و ۴۴ واحد کاهش را ثبت کردند.

امروز در بورس، بیش از پنج میلیارد و ۶۲۳ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال معامله شد.

نمادهای سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) با ۳۵۵ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۲۵۱ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۲۴۲ واحد، گروه دارویی برکت (برکت) با ۱۷۶ واحد، پالایش نفت تبریز (شبریز) با ۱۳۹ واحد و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۹۸ واحد با تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۷۴۰ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک هزار و ۳۹۰ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۳۴۲ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۷۰۶ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۶۱۰ واحد و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با ۵۰۶ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۵۵ واحد کاهش داشت و به ۱۹ هزار و ۷۵۱ واحد رسید و در این بازار ۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۰۲ هزار و ۶۸۴ نوبت بود.

نمادهای پالایش نفت لاوان (شاوان)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، داروسازی دانا (ددانا)، تولید برق عسلویه مپنا (بمپنا)، پخش البرز (پخش)، توزیع داروپخش (دتوزیع) و توسعه مولد نیروگاهی جهرم (بجهرم) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند و در مقابل آنها نمادهای پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، صنعتی مینو (غصینو)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، فرابورس ایران (فرابورس) و فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: یک هزار پالایش نفت واحد کاهش بر شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس