Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام ‌آرنا، شرکت ویویو (vivo) که در حال گسترش خط گسترده سری گوش‌های هوشمند سطح پایه مدل Y شرکت است، به تازگی جزئیاتی از دو مدل جدید که به‌زودی عرضه می‌شود را منتشر کرده و نام‌های این دو مدل جدید را یکی Y30 5G و دیگری Y02s گذاشته است.

از جمله مشخصات مدل Y30 5G که نباید با مدل Y30 که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده بود، اشتباه گرفته شود، شامل «چیپست» دایمنتیستی ۷۰۰ (Dimensity 700) ساخته مدیاتک تایلند، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام این مشخصات ذکرشده، هفته پیش توسط کمیسیون ملی ارتباطات تصویری و صوتی و مخابرات تایلند تایید شدند.

شایعاتی هم وجود دارد که این مدل صفحه نمایش لمسی ۶.۵۱ اینچ IPSLCD با وضوح اچ دی پلاس را پشتیبانی می‌کند و برنامه عامل آن، اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. دوربین پشت گوشی، دوربین دوگانه‌ است؛ یکی با حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری دوربین ۸ مگاپیکسلی عمق. دوربین جلو هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گفتنی است که این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات، است.

در مدل Y02s، به نظر می‌آید که اندازه صفحه نمایش و نرخ نوسازی صفحه نمایش یکسانی با مدل Y30 5G داشته باشد و همینطور احتمالا وضوح اچ دی پلاس را نیز به اشتراک بگذارد. این مدل از تراشه Helio P35 مدیاتک تایلند بهره برده و ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

از لحاظ دوربین‌ها کمی ضعیف‌تر از مدل هم‌قطار جدیدش است و بیشتر شبیه به مدل Y01 با دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز در این گوشی وجود دارد.

گفته می‌شود که مدل Y02s قبل از پایان این ماه میلادی به‌صورت رسمی و به احتمال زیاد در ۲۸ ژوئیه ارائه خواهد شد . قیمت آن حدود ۱۱۳ دلار خواهد بود.

کد خبر 690833 برچسب‌ها شرکت‌های فناوری جهان باتری گوشي همراه تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال تکنولوژی (فناوری) ارتباطات تایلند موبایل کامپیوتر - تراشه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت های فناوری جهان باتری گوشي همراه تکنولوژی فناوری دیجیتال تکنولوژی فناوری ارتباطات تایلند موبایل کامپیوتر تراشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای نخستین بار اقدام به انتشار رنکینگ تیم‌های برتر فوتسال جهان کرده است.

بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتسال مردان ایران با ۱۴۶۹ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌های جهان و اول اسیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم با ۱۱۴۶ امتیاز در رده هشتم جهان و دوم آسیا قرار دارد.

برترین تیم‌های فوتسال مردان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل
۲. پرتغال
۳. اسپانیا
۴ ایران
۵. آرژانتین
۶. مراکش
۷. روسیه
۸. قزاقستان
۹. تایلند
۱‌۰. فرانسه

برترین تیم‌های فوتسال زنان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل‌
۲. اسپانیا
۳. پرتغال
۴. آرژانتین
۵. کلمبیا
۶. تایلند
۷. روسیه
۸. ایران
۹. ژاپن
۱۰. ایتالیا

لازم به ذکر است که فیفا کمتر از ۴ ماه دیگر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را در کشور ازبکستان برگزار خواهد کرد که رده بندی ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

۱ - برزیل
۲ - پرتغال
۳– اسپانیا
۴– جمهوری اسلامی ایران
۵- آرژانتین
۶- مراکش
۸- قزاقستان
۹- تایلند
۱۰- فرانسه
۱۱- ازبکستان
۱۲- اوکراین
۱۳- پاراگوئه
۱۶– کرواسی
۱۹ - نیوزلند
۲۱ - ونزوئلا
۳۰ - افغانستان
۳۱ - کاستاریکا
۳۴ - تاجیکستان
۳۶ - هلند
۴۰- گواتمالا
۴۴ - پاناما
۴۷ - آنگولا
۵۰ - لیبی
۷۸ - کوبا

کد خبر 6098426

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد