Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره تیر و مرداد مجله فرهنگ دیپلماسی منتشر شد. سخن سردبیری مجله با عنوان «طلوع یا غروب دیپلماسی» با این جمله شروع می‌شود که «دولت سیزدهم در دو راهی روشنی قرار گرفته ولی قدرت لازم برای تصمیم‌گیری انتخاب مسیر را ندارد. برجام تنها راه‌حل مشکلات بغرنج و پیچیده کشور شده و بی‌تصمیمی و طولانی کردن مذاکرات، بهترین عملکرد دولت در طول یک سال گذشته برای راضی نگه داشتن همه ذینفعان و بازیگران شده است…»

در حوزه سیاست بین الملل با محوریت بر حمله روسیه به اوکراین و تبعات منطقه‌ای و جهانی آن مصاحبه‌ها و یادداشت‌هایی از محمود دلفانی، مهدی فاخری، بابک تقوایی، فیلان چاترجی، فرزانه مصطفی‌جوکار و مهدی امیری می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه سیاست خارجی با تمرکز بر هویت و دیپلماسی مصاحبه‌ها و یادداشت‌هایی از حسن بهشتی پور، پیرمحمد ملازهی، رحمن قهرمانپور، محمد علی دستمالی و فاطمه کلانتری منتشر شده است.

در بخش دیپلماسی آموزشی با تمرکز بر آموزش عالی و فناوری و روندهای نوظهور آموزشی فرهاد بلاش، فرهود پورمهرام و میترا تیموری و در بخش دیپلماسی علم و فناوری مصاحبه مفصلی با یاسمن فرزان و محمدمهدی شیخ جباری از نخبگان فیزیک کشور در خصوص نبود آمادگی لازم برای دیپلماسی علمی در کشور صورت گرفته و یادداشتی از زهرا شریف‌زاده در خصوص تأثیر هوش مصنوعی بر دیپلماسی عمومی نگاشته شده است.

در حوزه دیپلماسی فرهنگی مصاحبه‌ها و یادداشت‌هایی از فریدون مجلسی، مریم خالقی‌نژاد، محسن روحی صفت و مبارکه صداقتی خواهید خواند.

کد خبر 5539619 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون مجلسی غلامرضا کریمی اوکراین دولت سیزدهم پیرمحمد ملازهی حسن بهشتی پور مهدی امیری معرفی نشریات معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی عید غدیر خم یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ترجمه حوزه هنری نقد کتاب انتشارات سوره مهر انتشارات شهید کاظمی محمد مهدی اسماعیلی تازه های نشر مد و لباس دفاع مقدس شعر آئینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است