Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید دهقانی‌زاده صنعت نساجی و پوشاک را خاص و بومی استان یزد دانست و گفت: صنعت نساجی و پوشاک نقش اساسی در اشتغال و حفظ هویت فرهنگ بومی استان به ویژه شهر یزد دارد.

او می گوید: در برهه‌های زمانی مختلف نساجی نجات دهنده اقتصاد استان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: باید در این صنعت تحول جدی و اساسی صورت گیرد و این جزء با ایجاد مراکز تخصصی از جمله مراکز تخصصی نوآوری‌های نساجی در استان اتفاق نمی‎‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از وجود نیرو‌های توانمند، متخصص و متعهد صنعت نساجی و پوشاک در استان ابراز خرسندی کرد و آنان را یکی از عوامل توسعه این صنعت دانست.

دهقانی‌زاده از همه مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان و کسانی که به نوعی در این امر تاثیر‌گذار هستند خواست تا همت کرده و به توسعه این صنعت کمک کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به ۲۵ پروژه تحولی در حوزه نساجی و پوشاک سند یزد نوین، گفت: صنعت نساجی و پوشاک باید در آینده نه چندان دور تبدیل به یکی از محصولات صادراتی استان به سایر کشور‌ها باشد.

مجتبی دستمالچیان مسئول پیگیری‌های ویژه یزد نوین در حوزه پوشاک و نساجی به ارایه گزارش خود در خصوص عملکرد برنامه‌های تحولی این حوزه پرداخت و گفت: بزرگترین مشکل  نبود توسعه این صنعت در استان، نبود زمین و ارائه تسهیلات است.

او می گوید: با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و وجود زیرساخت‌های لازم و کافی در استان، این صنعت می‌تواند از صنایع بزرگ و پاک در کشور و منطقه خاورمیانه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنر نساجی یزد اشتغال پایدار صنعت نساجی و پوشاک استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد