Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:48:45 GMT

صدور حکم افزایش حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۶۷۷

صدور حکم افزایش حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قهرمانی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه مجموعه نیروی انسانی سرمایه بزرگ هر سازمانی است، برای شهرداری تهران نیز این مساله اهمیت دارد چرا که مجموعه‌ای با تخصص‌های فراوان در شهرداری تهران فعالیت می‌کند و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نگاه شهرداری تهران و معاونت مربوطه در این دوره به نیروی انسانی مثبت است، افزود: بر همین اساس موضوع ساماندهی نیروی انسانی در دستور کار است؛ به این صورت که ما بهترین نیرو را در بهترین رده شغلی بتوانیم به خدمت بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع می‌توان گفت رصد شغلی کارکنان یکی از وظایف مهمی است که اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران بر عهده دارد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران ادامه داد: بحث تغییر وضعیت موضوع دیگری است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد. تمامی کارکنان شهرداری تمایل دارند در مسیر ارتقای شغلی خود به موقعیت بهتری دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تغییر وضعیت کارکنان شهرداری تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، بیان کرد: در گام نخست تعیین وضعیت نیروهای ایثارگر در حال انجام است. با توجه به اینکه حدود ۳۳۰۰ نفر نیروی ایثارگر در بدنه شهرداری تهران در حال فعالیت هستند، تاکنون نزدیک به ۲۰۰۰ حکم صادر شده است و مابقی موارد نیز در دست اقدام است.

قهرمانی با بیان اینکه برای تغییر وضعیت نیروهای حجمی بر اساس قانون نیز کارهای اولیه انجام شده است، یادآور شد: پیش نیازهای تغییر وضعیت نیروهای حجمی مانند استعلام ایثارگری، مدرک تحصیلی، عدم سو پیشینه و سایر موارد در حال انجام است و در کوتاه‌ترین زمان این تغییر وضعیت انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به صدور احکام افزایش حقوق کارکنان رسمی در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: تا این لحظه خوشبختانه برابر قانونی که اعلام شده احکام حقوق نیروها صادر شده و حقوق‌های خود را بر پایه افزایش قانونی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که شکاف بین حقوق نیروهای رسمی و قراردادی را تا حد امکان کم کنیم تا به رضایت‌مندی بیشتری ختم شود.

کد خبر 5539645 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران افزایش حقوق شورای شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی قوه قضاییه گردشگری آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر تهران عفاف و حجاب سازمان محیط زیست حج تمتع سازمان حج و زیارت شهر تهران کمیته امداد امام خمینی بهزیستی سرمایه انسانی شهرداری تهران تغییر وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پیشوا با شاخص ۱۱۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۵۲، پارک رازی با شاخص ۶۳، پاسداران با شاخص ۹۵، پاکدشت با شاخص ۹۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۹، دانشگاه تهران با شاخص ۶۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۸، سرخه‌حصار با شاخص ۵۹، سلامت با شاخص ۸۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های ۹۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۷، علم و صنعت با شاخص ۵۲، قرچک با شاخص ۷۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، ملارد با شاخص ۵۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۱، ورامین با شاخص ۸۲ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۸ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۱، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۷، امام خمینی با شاخص ۴۶، پردیس با شاخص ۲۹، پونک با شاخص ۴۱، چشمه با شاخص ۳۶، دماوند با شاخص ۲۲، رباط‌کریم با شاخص ۳۶، قدس با شاخص ۳۴، لواسانات با شاخص ۲۹ در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747756

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین