Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه‌وبویراحمد از رکورد مصرف برق در روزهای گذشته خبر داد و گفت: اگر افزایش مصرف ادامه‌دار شودف خاموشی‌های با برنامه دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال معتمدی‌زاده در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه در چند روز گذشته رکورد مصرف در کهگیلویه و بویراحمد با بالغ بر 490 مگاوات برق شکسته شد گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون این بیشترین میزان مصرف در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد سهم بار تعیین شده برای استان را توسط وزارت 425 مگاوات ارزیابی کرد و تاکید کرد: با افزایش مصرف خاموشی‌های با برنامه برای مشترکین خانگی دور از انتظارات نیست.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه نیاز به کاهش بار در سطح کهگیلویه و بویراحمد ملموس است اما در چند روز گذشته متاسفانه مصرف بی‌رویه انرژی برق به وضوح مشاهده شد.

معتمدی زاده با بیان اینکه باید از انرژی برق به حد نیاز خود مصرف کنیم تا همواره از برق مطمئن و پایدار برخوردار باشیم گفت:  برنامه ای برای خاموشی برق خانگی در استان نداریم اما اگر روند اینگونه پیش رود، خاموش های با برنامه دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های متعددی برای مدیریت مصرف برق مشترکین اتخاذ شده، اما مهم ترین عامل تحقق در اجرای این برنامه ها، مشارکت مردم در مصرف است.

معتمدی ساعت پیک مصرف برق در استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب عنوان کرد و گفت: در راستای گذر از پیک در سه حوزه مشترکان خانگی، صنعت و کشاورزی مشوق های خوبی اعمال شده که می طلبد مُشترکین برق در چنین ساعاتی نسبت به خاموش نمودن وسایل برقی پُرمصرف خود اقدام کنند.

وی در خصوص قطعی برق در برخی از مناطق شهر یاسوج و شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد به صبح زاگرس گفت: قطعی برق ناشی از کمبود تولید نداریم و برخی از خاموشی ها به دلیل تعمیرات و حوادث می باشد.

او در ادامه با اشاره به اینکه علت ناپایداری برق قلعه رئیسی و چاروسا به دلیل افزایش مصرف و یک خطه بودن شبکه برق است افزود: احداث پروژه خط 2 مداره قلعه رئیسی_ دیشموک از ایستگاه سرپری تا کمربندی شهر قلعه رئیسی بدون ریالی اعتبار بالغ بر 25 کیلومتر پیشرفت داشته و این پروژه جز معدود پروژه هایی است قبل از تخصیص بودجه کارهای آن  انجام و امیدواریم در زمان مقرر  به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شبکه توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضعف ولتاژ برق لنده از بهره برداری ایستگاه برق دژ کوه خبر داد و گفت: به دلیل حجم و افزایش میزان بار تلاش کردیم با افزایش تعداد ترانس ها ضعف ولتاز را به صفر برسانیم که با محقق شدن این موضوع  وضعیت پایداری را شاهد خواهیم بود اما گرمای هوا در این مناطق گرمسیری و مصرف بیش از اندازه باعث می شود گاهی شاهد ضعف ولتاژ باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد توزیع نیروی برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای ۱۹ سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و با زمان ۴.۲۱۷ ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان ۴.۲۸۰ ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کد خبر 6095443

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی