Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:16:49 GMT

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن سختگیری نکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۹۲۱

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن سختگیری نکنند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین با بیان اینکه تسهیلات بانکی مسکن باید هر چه سریعتر به متقاضیان پرداخت شود، گفت: شرایط تسهیلات و روند پرداخت آن باید در کارگروه های فرعی بررسی و تسهیلات به دور از نگاه سخت گیرانه به متقاضیان پرداخت شود.

محمد مهدی اعلایی امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمین‌های مرغوب کشاورزی به هیچ وجه نباید در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شود و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی نباید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها افرادی به دنبال این هستند که پروژه نهضت مسکن را به سمت اراضی اشخاص خاص هدایت کنند ولی آن‌ها باید بدانند که این کار به طور قطع انجام نخواهد شد و مجموعه مدیریتی استان زیر بار چنین موضوعی نخواهد رفت.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای تأمین زیرساخت پروژه‌های مسکن مذاکراتی با وزیر راه و شهرسازی انجام شده است و مقرر شد زیرساخت‌های این پروژه از محل فروش زمین‌های دولتی تأمین شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید برای اجرای پروژه نهضت مسکن همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: اقدامات بانک‌ها در این زمینه باید در شورای عالی بانک‌ها بررسی و نتایج حاصل در شورای تأمین مسکن مطرح شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، اعلایی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات بانکی در مسیر اجرای پروژه نهضت مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و تأخیر در این مسیر به ضرر متقاضیان مسکن خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اوراق تسهيلات مسكن قزوين استاندار قزوین بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور