Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سبقت در کار خیر از دستورات مؤکد و مکرر الهی است که در کتاب مقدس قرآن کریم بارها سخن گفته است و موجب شوق و انگیزه دیگران به انجام کارهای خیر می‌شود.

قرآن در آیه‌ای می‌فرماید «فَاستبِقُوا الخَیْرات» این جمله یعنی مسابقه گذاشتن در کار خیر؛ قرآن به ما می‌گوید در کار خیر و کمک مؤمنانه سبقت بگیرید یعنی سعی کنید شما جلوتر از دیگران حرکت کنید و پیشگام باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان گلستان همچون سال‌های گذشته در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری پیشگام و پیشتاز بودند و این بار برای کمک به همنوعان خود وارد میدان شدند.

 

امروز بیست و سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه ولایت و امامت با حضور سردار زهرایی «رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور» در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد که در این مرحله از رزمایش تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش ۱۰ میلیون ریال است بین نیازمندان استان گلستان توزیع خواهد شد که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، لپه، نخود، سویا و غیره است.

* بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شد/ نهضت کمک مومنانه برای خدمت رسانی به مردم تکرار شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بیست و سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: رویکرد بسیج سازندگی الگوبرداری از رفتار امام حسن (ع) در قبال محرومین است دشمنان اسلام با تمام توان خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شدند اما با توجه به آیه مبارک قرآن کریم سرانجام کار و پیروزی از آن مستضعفان است.

 

سردار زهرایی با بیان اینکه بعد از شهادت سپهبد و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده است، ابراز کرد: این مهم را مدیون خون مطهر و پاک سردار عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نهضت کمک مومنانه برای خدمت‌رسانی به مردم تکرار شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اعم از بنیاد مستضعفان ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اوقاف و پیگرد نهادهای دیگر همکاری خوبی با جهادسازندگی در مراحل جدید خواهند داشت.

* رزمایش کمک مومنانه یکی از ناب‌ترین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم است

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشاهده می‌کنیم که هروقت مردم در صحنه حضور یافتند جلوه‌هایی زیبا رقم خورد و هرجا مردم پای کار آمدند ما موفق شدیم.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه بسیج از مردم و برای مردم است، اظهار کرد: بسیج به معنای پای کار آمدن مردم همان طور که می‌دانیم بسیج از مردم و برای مردم است و ما به عنوان خادمان مردم در این نهاد مقدس خدمت می‌کنیم.

وی رزمایش کمک مومنانه را یکی از ناب‌ترین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه حاصل نفس قدسی مقام معظم رهبری است زیرا این حرکت به دستور ایشان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بیست و سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش ۱۰ میلیون ریال است بین نیازمندان استان گلستان توزیع خواهد شد که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، لپه، نخود، سویا و غیره است.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت کمک مومنانه خدمت رسانی به مردم تکرار در گلستان سردار زهرایی علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان رزمایش کمک مومنانه بیست و سومین مرحله خدمت رسانی به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها