Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد زیویار گفت: ۳۰تن مرغ که به صورت قاچاق از استان خارج می‌شد از مصرف روزانه کاسته شده است.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   زیویار در حاشیه جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه گندم، آرد و نان استان،اظهار کرد: حدود ۶۰ روز از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها می گذرد که موضوعات مختلفی را در بر می گیرد و اقلام زیادی را تحت شعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله می توان به گوشت مرغ ،قیمت گندم و خرید آن و نهاده های دامی که در اختیار تولیدکنندگان قرار می گرفت اشاره کرد.

او افزود: همه این موارد در دو ماه گذشته به صورت تخصصی تحت مدیریت قرار گرفته و در خیلی از موارد به لطف الهی موفقیت های خوبی حاصل شده است و ما  توانستیم در بخش  گندم آنهم با توجه به شرایط آب و هوایی که استان داشت تا این لحظه نسبت به سال گذشته دو برابر خرید تضمینی گندم داشته باشیم که این عامل تاثیر خوبی بر تولید و مصرف استان خواهد داشت.

زیویار تصریح  کرد: یکی از اهداف اساسی طرح مردمی سازی یارانه ها جلوگیری از قاچاق کالاها بود چون قیمت کالاها قبل از اجرای طرح واقعی نبود مثلا وقتی که قیمت مرغ ۳۰ هزار تومان بود  بخشی از آن به صورت قاچاق در خارج از مرزها به مصرف می رسید.

استاندار لرستان گفت :با توجه به گزارش امروز ستاد تنظیم بازار، مصرف استان در زمینه گوشت مرغ در شرایط عادی و ایده‌آلی قرار دارد و طبق گزارش مذکور میزان کشتار روزانه مرغ حدود ۱۲۰ تن میباشد که این میزان در دوره های قبل به ۱۸۰ تن در روز هم رسیده بود و یکی از علت های آن در مقطعی ذخیره سازی مردم بود.

او خاطر نشان کرد : در ایام گذشته مقدار مصرف مرغ حتی به زیر ۱۰۰ تن در روز هم رسیده بود که بخشی از دلایل آن به خاطر ذخیره سازی مردم به صورت منجمد بود که بعداً مقدار مصرف به شرایط عادی رسید و طبق پیش بینی های به عمل آمده حدود ۳۰ تن مرغ که به صورت قاچاق از استان خارج می‌شد از مصرف روزانه کاهش یافته است.

زیویار یادآورشد:  در این جلسه مصوباتی در خصوص خرید تضمینی کنسانتره و حمایت از تولیدکنندگان به تصویب رسید.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار مرغ گوشت مرغ زیویار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل