Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:16:09 GMT

ستاره استقلال رفتنی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۴۰۴۷

ستاره استقلال رفتنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نام امیرحسین حسین زاده ستاره استقلال در یک ماه گذشته در کنار باشگاه شارلروا بلژیک مطرح شده و این بازیکن در تمرینات گروهی تیمش حضور پیدا نکرد تا به شایعات جدایی‌اش بیشتر دامن بزند.

در همین رابطه مهدی بیات رئیس ایرانی الاصل باشگاه شارلروا در مصاحبه با سایت «dhnet» بلژیک جذب حسین زاده تایید کرد و گفت: حسین‌زاده یک پروفایل خاص برای ماست و ما مدت‌ها به دنبال جذب این بازیکن ایرانی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و مربی تیم به او علاقه زیادی داریم.

 

وی افزود: حسین زاده یک بازیکن جوان است. تلاش می کنیم تا قرارداد این بازیکن خیلی زود امضا شود چون می دانیم برای جذب این بازیکن مبلغی باید برای فسخ قراردادش به استقلال پرداخت کنیم. ما این بند را فعال می‌کنیم. همچنین درخواست ویزا را نیز ارسال کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاره استقلال شارلروا بلژیک حسین زاده بیات حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول