Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:37:40 GMT

مالک شارلروا خرید حسین‌زاده را نهایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۴۳۰۱

مالک شارلروا خرید حسین‌زاده را نهایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده که در شروع تمرینات استقلال کارش را با آبی پوشان استارت زده بود، امروز به محل تمرین نرفت تا شایعات درباره جدایی او قوت بگیرد. حالا مصاحبه ای که مهدی بیات مالک باشگاه شارلروای بلژیک با یک سایت خبری این کشور انجام داده، انتقال حسین زاده به اروپا را قطعی جلوه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک شارلروا در گفت و گو با سایت « dhnet» بلژیک بیان کرد: «باشگاه شارلروا به زودی پذیرای «نذیر بن بوعلی» بازیکن الجزایری تیم پارادو و امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی از استقلال خواهد بود.»

او درباره امیرحسین حسین‌زاده و اینکه آیا انتقال این بازیکن از استقلال قطعی شده، گفت: «این یک پروفایل خاص است که ما برای مدت طولانی دنبال می‌کنیم. هم من و هم مربی تیم دیوانه این بازیکن هستیم. حسین زاده یک بازیکن جوان است. ما سعی می‌کنیم به سرعت قرارداد را ببندیم، زیرا می‌دانیم که یک بند آزادسازی در قراردادش وجود دارد و باید مبلغی را به باشگاه استقلال بپردازیم.»

مالک شارلروای بلژیک افزود: «ما این بند را فعال می‌کنیم. همچنین درخواست ویزا را نیز ارسال کردیم.»

به نظر می‌رسد با توجه به غیبت حسین‌زاده در تمرین امروز استقلال و صحبت‌های مالک باشگاه بلژیکی باید انتقال او به شارلروا را قطعی بدانیم و این ستاره جوان و ملی‌پوش یکی از خروجی های قطعی آبی ها در نقل و انتقالات است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به منظور انتقال و افزایش کیفی و کمی آب آشامیدنی منطقه سرآسیاب فرسنگی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از خط انتقال جدید الاحداث در قطر ۴۰۰ پلی اتیلن شستشو شد.

وی افزود: پس از مراحل شستشوی اولیه، گند زدایی و شستشوی نهایی توسط واحد بهداشت و کنترل کیفی مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: همچنین پس از انجام تست‌های نهایی کشت میکروبی و استانداردهای کلرآزاد باقیمانده، خط انتقال مذکور وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 6097219

دیگر خبرها

  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد