Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» ظهر امروز با حضور استاندار کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

در این مراسم از بیژن کامکار، هادی منتظری، مسعود حبیبی، احمد خاک‌طینت و علیرضا غوثی داوران بخش نهایی این جشنواره تجلیل شد.

گروه کسنزانی به سرپرستی حسن عبدالکریم از اقلیم کردستان عراق و گروه موسیقی نوای خراسان از کشور افغانستان در بخش بین‌الملل تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونوازی شمشال و دف محمد قهرمان‌نژاد از بوکان و دونوازی دیوان و دف به سرپرستی سامان قادرپور از سردشت آذربایجان غربی و گروه‌نوازی گروه غوغا به سرپرستی شایان آدینه‌ساز از خراسان جنوبی تجلیل‌شدگان بخش ویژه دهمین جشنواره دف‌نوازی دف نوای رحمت بودند.
 
سیما رضایی از یزد، فاطمه رباط‌جزیی از مشهد و شیما ممیز از اصفهان به ترتیب در رشته تک‌نوازی بخش بانوان رده سنی نوجوانان مقام‌های سوم، دوم و اول را به خود اختصاص دادند.

در رشته تکنوازی رده بزرگسالان، شقایق امیری از ماهشهر خوزستان رتبه سوم  را از آن خود کرد، نسیم امیری از کرمان حائز رتبه دوم شد و مقام اول این بخش هم به نگار فتحی از اصفهان رسید.

در بخش تک‌نوازی آقایان رده سنی نوجوانان هم امیررضا بیات از زنجان سوم شد، پارسا مرادی از کردستان به مقام دوم رسید و حمیدرضا توکلی از مازندران حایز رتبه اول شد.

در بخش تک‌نوازی بزرگسالان، محمد مرادی و مبین حسینی‌نزاد از کردستان مقام‌های سوم و دوم را کسب کردند و محمد فتحی از مازندران به رتبه اول دست یافت.

در بخش گروه‌نوازی، گروه جانان به سرگروهی غزل میرزادی از خوزستان مقام اول را کسب کرد، مقام دوم به گروه اوین مریم گل‌سرخی زاده از یزد رسید و گروه میم به سرگروهی مصیب میرادی از فارس مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مولودی‌خوانی نیز، گروه اخوان به سرپرستی حمید وکیلی از کردستان حائز مقام اول شد، مقام دوم بصورت مشترک به گروه زارک از کردستان و گروه بیدل از خراسان رضوی رسید و گروه بیداد خراسان شمالی نیز مقام سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره دف نوای رحمت سنندج پایتخت موسیقی دف نوازی سنندج اختتامیه جشنواره دف نوای رحمت تجلیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی