Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@14:21:48 GMT

«جشن ۱۰ کیلومتری غدیر» رویِ آنتن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۰۵۱

«جشن ۱۰ کیلومتری غدیر» رویِ آنتن تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین، در میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر که میزبان اصلی آن مردم‌اند، هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر خیابان ولی‌عصر(عج) حدفاصل چهارراه ولی عصر(عج) تا چهارراه پارک‌وی، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی، هنری، دینی و ... برپا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت شبکه‌های سیما ضمن اطلاع‌رسانی گسترده برای دعوت از اقشار مختلف مردم و عاشقان امامت و ولایت برای حضور در این جشن بزرگ و نیز اعلام راه‌های مشارکت خیران و بانیان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن، مراسم اصلی در روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ را به صورت زنده پخش خواهند داد.

همچنین برخی شبکه‌های سیما در طول مسیر در محل های مختلف جایگاه برپا می کنند و میزبان مردم خواهند بود.

حدود ۳۰۰ نفر از عوامل مرکز تولید و فنی سیما این جشن ۱۰ کیلومتری را با به کارگیری حداقل ۵۰ دوربین و نیز تجهیزات حرکتی و تصاویر هوایی و پشتیبانی ۱۰ واحد سیار و ۱۰ سامانه ارسال پخش زنده سیار پوشش خواهند داد.

همچنین گزارشگران سیما با حضور در این مراسم، حال و هوای این جشن و سرور و شادی و ابراز ارادت مردم به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) را در فواصل برنامه‌های شبکه‌ها، گزارش می‌کنند.

برای این منظور تدوین سیار در محل هم از دیگر تمهیدات مرکز تولید و فنی سیما است تا گزارش‌های شبکه‌ها سریع‌تر به آنتن برسد.

کد خبر 690987 برچسب‌ها عید غدیر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عید غدیر شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 شبکه SBS کره جنوبی در گفت و گو با سونگ ایل گوانگ کارشناس سیاسی نظامی این شبکه به بررسی استراتژی ایران مقابل اسرائیل از جمله محور مقاومت (با توصیف دقیق) پرداخت و تبعات حمله ایران به اسرائیل پرداخت و تحلیل غیرمنتظره‌ای را تشریح کرد. این گزارش جالب را که مشخصاً برای کره‌ای‌هایی است که نمی‌دانند در خاورمیانه چه می‌گذرد را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون