Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:27:35 GMT

بازداشت رباینده دخترجوان از مشهد در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۱۱۷

بازداشت رباینده دخترجوان از مشهد در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح برخی از ماموریت‌های اخیر پلیس آگاهی پایتخت به دستگیری آدم‌ربایی که دختر جوانی را از مشهد ربوده بود و به تهران آورده بود اشاره کردو گفت:‌ مدتی قبل، رسیدگی به پرونده‌ای درباره دستگیری آدم ربایی که دختر جوانی را از مشهد ربوده به تهران منتقل کرده بود در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که دختری جوان از سوی مردی با خودرو دزدیده و پس از آن به تهران منتقل شده است، گفت: فرد آدم ربا دختر جوان را به مکانی نامعلوم منتقل کرده بوده بود. در همین راستا نیز تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد که دختر جوان با فشار آدم ربا از دوستان خود در مشهد تقاضای پول کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به حساسیت رسیدگی به این پرونده ادامه داد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران طی انجام تحقیقات گسترده هویت متهم را شناسایی کردند و بر اساس این اطلاعات مشخص شد که او در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران حضور دارد. در همین راستا نیز هماهنگی‌های قضائی انجام شده و ماموران به سرعت به سمت محل مورد نظر اعزام شده و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم دارای سوابق کیفری متعددی بود، گفت: متهم پس از دستگیری به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد اما ارتباط خود با دختر ربوده شده را انکار کرد، اما زمانی که با شواهد و مدارک کارآگاهان مواجه شد به جرم آدم ربائی اعتراف کرد و آدرس خانه‌ای که دختر جوان را در آن‌جا نگهداری کرده بود، اعلام کرد. در ادامه پس از اینکه کارآگاهان به خانه اعلام شده مراجعه کردند دختر مفقود شده را شناسایی کرده و او را به خانواده‌اش بازگرداندند.

به گفته رئیس پلیس آگاهای تهران بر اساس دستور قضایی متهم برای کشف شدن سایر جرائم احتمالی خود در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی است و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

دستگیری دو باند حرفه ای از سارقان شرق تهران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه با اشاره به پرونده دیگری که از سوی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی پیگیره شده بود گفت: چندی پیش سرقت‌های متعددی از خانه‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد که درپی آن رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که این سرقت‌ها توسط اعضای دو باند سرقت انجام شده که متشکل از پنج سارق حرفه‌ای است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه این دو باند در سرقت‌ها اموال ارزشمند خانه‌های شهروندان را سرقت کرده بودند، گفت: یکی از اولین اقدامات صورت گرفته بازبینی دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت بود که با مشاهده دقیق فیلم این دوربین‌ها هویت سارقان به دست‌ آمد. پس از به دست آمدن هویت سارقان تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت و مخفیگاه آن‌ها که در نقاط مختلفی از تهران بود، مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه نیز مجوزهای قضایی لازم اخذ شد و کارآگاهان طی چند عملیات همزمان این پنج سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

به گفته این افراد پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی طی تحقیقات اولیه به جرم خود در خصوص انجام ۱۵ فقره سرقت از منازل شرق تهران اعتراف کردند برابر برآوردهای انجام شده ارزش اموال به سرقت رفته پنج میلیارد ریال است.

وی در پایان گفت: متهمان به منظور اینکه سایر جرائم احتمالی آن‌ها کشف شود در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات ادامه دارد.

خودرو مشکوک سارق منزل را لو داد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت درباره دستگیری سارقی که در تعقیب و گریز با پلیس به خودرو شهروندان در اتوبان آزادگان آسیب وارد کرده بود نیز گفت: طی ماه جاری، کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی، در اتوبان آزادگان در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو سراتو مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و تحقیقات اولیه را آغاز کردند گفت: با استعلام پلاک خودرو مشخص شد که این خودرو سابقه سرقت دارد و سرنشین آن نیز سارقی حرفه‌ای است. در همین راستا کارآگاهان دستور توقف این خودرو را صادر کردند اما این سارق زمانی که متوجه حضور گشت پلیس شد از محل فرار کرد و به خودروهای عبوری این اتوبان نیز آسیب وارد کرد.

ولیپور گورزی گفت: کارآگاهان پلیس با اجرای قانون مربوط به به کارگیری از سلاح چند تیر هوایی شلیک کرده و در نهایت در تعقیب و گریزی طولانی این سارق را دستگیر کردند. وی پس از اینکه به آگاهی منتقل شد در تحقیقات ابتدایی به جرم خود در خصوص انجام سرقت در سطح شهر تهران اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: با دستور قضائی وی برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و تحقیقات برای تکمیل این پرونده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آدم ربایی پلیس آگاهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی اداره چهارم پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران کارآگاهان اداره تحقیقات اولیه دختر جوان مشخص شد رئیس پلیس قرار گرفت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: ایسنا

tags # قتل ، قتل خانوادگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو