Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:35:45 GMT

آزادی ۸ زندانی به همت گروه جهادی «احرار» در لامرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۵۴۸

آزادی ۸ زندانی به همت گروه جهادی «احرار» در لامرد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدمحمود جعفری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: ۸ پرونده قضائی دیگر با پیگیری و وساطت گروه جهادی احرار «آزادسازی زندانیان غیرعمد شهرستان لامرد» طی پنج ماه گذشته از دهه فجر تا عید غدیر مختومه شد.

وی افزود: این گروه جهادی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت بی منت به مردم عزیزمان، به همت حوزه مقاومت بسیج شهری و جمعی از بسیجیان عزیز با دریافت کد رسمی در سال ۱۳۹۹ از سازمان بسیج سازندگی فعالیت خود را آغاز نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تاکنون با همراهی مردم، مساعدت خیرین و همکاری مجموعه دادگستری شهرستان لامرد، موفق به رهایی ۵۱ زندانی از حبس شده ایم.

احمد قائدی، مسئول گروه جهادی احرار نیز در این خصوص گفت: مبلغ کل پرونده‌های مختومه شده قریب به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که مربوط به ۴ نفر زن و ۴۷ نفر مرد می‌باشد.

وی تعداد فراخوان‌های عمومی توسط این گروه جهادی را ۳۶ فراخوان اعلام نمود و اضافه کرد: مبلغ کل تخفیف گرفته شده از شاکیان قریب به ۲ میلیارد تومان در این ۳۶ فراخوان بوده است."

کد خبر 5539829

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد گروههای جهادی آزادی زندانیان عید غدیر 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا عفاف و حجاب شیوع کرونا سنندج خراسان رضوی سفر استانی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین