Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله در واکنش به اظهارات جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا درباره آتش بس یمن گفت: صنعا زیر بار تداوم جنایت‌های ائتلاف متجاوز متشکل از آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات نخواهد رفت.

وی افزود: دشمنانی که در عربستان نشست برگزار می‌کنند، باید به تجاوز، محاصره و تروریسم علیه ملت یمن پایان دهند و کشورهای عضو ائتلاف متجاوز علیه یمن هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند، تصمیم ما به دست خود ماست و شما آن را می‌دانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در سفر خود به ریاض از توافق با مسئولان سعودی در مورد تمدید آتش بس در یمن خبر داد.

دوم ژوئن گذشته نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور یمن از موافقت طرف‌های یمینی با طرح پیشنهادی سازمان ملل درباره تمدید آتش بس به مدت دو ماه دیگر خبر داد.

این در حالی است که عربستان به صورت روزانه مشغول نقض آتش بس اعلام از سوی سازمان ملل متحد است.

کد خبر 5539822

منبع: مهر

کلیدواژه: انصارالله جنگ 2015 یمن جو بایدن ایالات متحده امریکا جو بایدن رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین عربستان سعودی عراق جنگ اوکراین فلسطین ایران سریلانکا ترکیه اتحادیه اروپا آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از کابل، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) امروز در گزارشی اعلام کرد: از ماه «ژانویه» سال جاری میلادی تا ماه «مارس» امسال ۱۵۴ نفر براثر حملات داعش در افغانستان کشته یا زخمی شدند، شمار تلفات حملات داعش در این مدت ۳۶ نفر و تعداد مجروحان، ۱۱۸ نفر اعلام شده است.
سازمان ملل متحد با بیان اینکه در این حملات، عمدتا شیعیان افغانستان هدف حملات داعش قرار گرفته اند، افزود: سه انفجار بمب دستی در این مدت باعث کشته و زخمی شدن هفتاد و نه نفر شد.
دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد با اشاره به جان باختن پنج غیرنظامی براثر انفجار مین کارگذاشته شده در مینی بوس مسافربری در غرب شهر کابل و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر در این انفجار اعلام کرد: حمله انتحاری در برابر شعبه «کابل بانک» در شهر قندهار در جنوب افغانستان نیز بیست و پنج کشته و پنجاه زخمی برجای گذاشت.
سازمان ملل با بیان اینکه مسئولیت همه انفجار‌های یاد شده را داعش برعهده گرفته است افزود: قربانیان این حملات، زنان، مردان و کودکان بوده اند.
این درحالی است که هفته جاری نیز نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در شهرستان «گذره» استان هرات هدف حمله داعش قرارگرفتند که بر اثر آن هشت نفر به شهادت رسیدند.
دفترنمایندگی سازمان ملل متحد و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور افغانستان در بیانیه‌های خود بر حفاظت از شیعیان این کشور در برابر حملات تروریستی تاکید کرده اند.

 

دیگر خبرها

  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی