Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن دلپسند ظهر شنبه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر کالای قاچاق و ارز شهرستان بیرجند اظهار کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد البسه دست دوم در چهارشنبه بازار بیرجند به فروش می‌رسد.

بنا به گفته رئیس سازمان میادین شهرداری بیرجند، بیشتر کسانی که در چهارشنبه بازار بیرجند اقدام به فروش البسه دست دوم می‌کنند از یکی از شهرهای استان هستند که برای جلوگیری از انجام این کار شهرداری نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی هلالی، معاون مرکز بهداشت بیرجند با اشاره به جلسات برگزار شده با اتاق اصناف گفت: در این جلسات تکلیف البسه خارجی مشخص شده و البسه دست دوم داخلی هم برای فروش باید مجوز بهداشت داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا لباس‌های دست دوم باید کند زدایی شوند و اتحادیه پوشاک می‌تواند داخلی یا خارجی بودن این البسه را مشخص کند.

محمد رضا بیجاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیرجند اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید شورای تأمین در چهارشنبه بازار بیرجند باید تنها میوه و تره بار عرضه شود بنابراین باید از فروش البسه دست دوم در آن با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط جلوگیری شود.

کد خبر 5539651

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بیرجند اصناف و بازاریان بیرجند کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا عفاف و حجاب شیوع کرونا سنندج خراسان رضوی سفر استانی البسه دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می‌دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید قرار می‌گیرد و در این صورت زمینه مشارکت جدی و فراگیر مردم را در اقتصاد فراهم کرده‌ایم.

سیدمهدی طبیب زاده در یکصدمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش بر این است چگونه شرایط تحقق مشارکت مردم را فراهم کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم، بررسی عوامل و موانع عدم مشارکت بخش خصوصی است و در این زمینه کار ریشه‌ای انجام شده تا پایان سال کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از راه‌های مشارکت مردم است، گفت: در پی بخشنامه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی در سال گذشته، بنگاه‌های اقتصادی به شدت با کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند و باید فکر جدی برای آن داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: تسهیل و تسریع در تامین مالی از بازار سرمایه را از امروز آغاز می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار خواهیم کرد و فرصت‌ها در ابعاد اقتصادی و اجتماعی مطرح می‌شود و امیدواریم پیام نوآوری، فناوری و تغییر نگرش را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است