Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:44:20 GMT

خط دوم کمربندی بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۸۵۱

خط دوم کمربندی بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین افتتاح پروژه کمربندی بیله‌سوار مغان، اظهار کرد: کمربندی بیله‌سوار از مطالبات یک دهه اخیر مردم استان اردبیل و منطقه بود و امروز این کمربندی به‌طول ۳ کیلومتر و ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: شهرستان بیله‌سوار باتوجه به موقعیت استراتژیک و ورود مسافران خارجی از کشور آذربایجان به ایران و ترانزیت حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل در خصوص مسیر ورودی شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: از این مسیر ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که از این میزان پنج کیلومتر اجرا شده، پنج کیلومتر در حال اجراست و پنج کیلومتر بعدی هم از فردا آغاز شده و تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

عاملی گفت: در طی چند ماه اخیر برای شهرستان بیله‌سوار اعتبارات قابل توجهی در حوزه راه اختصاص یافته است که در طول چندین سال اخیر، بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: جانمایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیله‌سوار انجام شده و فونداسیون مسکن متقاضیانی که مبالغ تعیین شده را واریز کنند، تا هفته دولت سال‌جاری آماده خواهد شد‌.

استاندار اردبیل گفت: مسئله آب در شهرستان بیله‌سوار ، یک مشکل جدی است و علت این مشکلات پیش آمده در حوزه آب، نبود برنامه تخصصی در این حوزه است.

عاملی ادامه داد: در طی چند ماه اخیر برنامه‌‌ریزی تخصصی و دقیقی برای حوزه آب استان تدوین شده است که در طی سال‌های آینده، شاهد کاهش مشکلات حوزه فوق خواهیم بود.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمربندی بیله سوار نهضت ملی استاندار اردبیل شهرستان بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان