Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد حدادی همچنان برای بسکتبال ایران می درخشد

بسکتبال ایران مدتی است دیگر قدرت سالهای 2005 تا 2017 خود را ندارد، اضافه شدن استرالیا به قاره آسیا هم که از بزرگان بسکتبال دنیا است، مزید بر علت شده است.

به گزارش طرفداری، اما نکته قابل توجه این است که نسل بزرگ بسکتبال ما در ادوار گذشته در حال پوست اندازی است و به جز 4 نفر، بقیه نفرات بسکتبال ما زیر 30 سال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان حامد حدادی ستاره 37 ساله بسکتبال ایران که اتفاقا سن و سال روی چهره اش بسیار اثر گذاشته و از نظر ظاهر بالای 40 سال نشان می دهد، از نظر آمادگی بدنی شرایط بسیار خوبی دارد و مثل یک بسکتبالیست در اوج و 30 ساله پرتوان، پر امتیاز و لایق ظاهر شده است.

حامد حدادی همه را به یاد درخشش ستارگان پر سن و سال ورزش ایران می اندازد، مثل علیرضا سلیمانی که در 33 سالگی طلای کشتی جهان را گرفت، مثل محمود نامجو که در 40 سالگی مدال المپیک گرفته است، مثل علی پروین که تا 41 سالگی فوتبال بازی می کرد و در اوج بود، مثل محمد نصیری که تا 34 سالگی مدال جهانی می گرفت و...

حامد حدادی می تواند خارج از عرف ورزش دنیا تا 40 سالگی هم به کار خودش ادامه دهد، البته با توجه به ظاهر امروزش احتمالا وقتی 40 ساله می شود ظاهری 50 ساله خواهد داشت! اما توان بدنی او همچنان قابل ستایش است.

 

بیشتر بخوانید:

حدادی های ورزش ایران؛ کدام یک زودتر متوقف می شود؟

بسکتبال کاپ آسیا | جمشیدی امتیاز آورترین بازیکن، دبل دبل دوباره حامد حدادی

به مناسبت هشتصدمین امتیاز حامد حدادی در کاپ آسیا / فیلم

 

اخبار داغ 

کریستیانو رونالدو جانشین روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ؟ محمود فکری: فرهاد مجیدی هم باید یکی از گزینه های تیم ملی باشد داروین نونیز، منتقدان را به سکوت دعوت کرد بیانیه فدراسیون ووشو درخصوص حادثه رخ داده در مسابقات جوانان دختر کشور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بسکتبال ایران حامد حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!

عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است.

الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند اما انتظار می‌رود آنها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است تابستان داغ و جذاب در انتظار لیگ عربستان!

دیگر خبرها

  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت