Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری عصر شنبه در جلسه ستاد کرونا افزود: در این راستا فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند تا ستادهای شهرستان‌ها و شهرداری‌ها فعالیت خود را در خصوص تبلیغات محیطی یا هشدارهای محیطی به ویژه در خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان ها و استان آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا در ادارات، فضای مجازی و صدا و سیما، حرم مطهر رضوی تبلیغات محیطی، هشدارهای عمومی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز شروع شود تا این تبلیغات محیطی و رسانه‌ای به‌عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال از وضعیت زرد و ورود وضعیت نارنجی اثربخش واقع شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در خصوص دستورالعمل حرم مطهر رضوی با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و با توجه به شیوع مو جدید کرونا، در خصوص دستورالعمل‌های لازم برای برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های مذهبی و ملاحظاتی که باید انجام شود اگر نیاز به بازنگری است این بازنگری با نظر مسولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیز با مشورت هیات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام شود و دستورالعمل های لازم تعیین، ابلاغ و اعمال شود و جلسات توجیهی و آموزشی نیز در این خصوص برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه واکسیناسیون در پیشگیری از شیوع کرونا، پایگاه های انجام واکسیناسیون کرونا اعلام شود

نظری ادامه داد: در جلسات قبل بنا بر این شد که با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم محدودیت کرونایی اعمال نمی‌کنیم اما با توجه به شروع موج جدید کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد کرونایی لازم است که حساسیت را اعمال می‌کنیم و لذا بنابراین است که در تالارها، رستوران‌ها، مجالس و محافل، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال و بر انجام آن نظارت شود.
وی گفت: همچنین با مشورت مسولان واحدهای صنفی معین شود که این صنوف با ظرفیت یک سوم یا یک پنجم خدمات ارائه شود تا با رعایت این موارد از ورود به وضعیت نارنجی جلوگیری شود و مجبور به اعمال محدودیت‌ها نشویم که در این زمینه مسولان واحدهای صنفی و اتحادیه ها نیز باید همکاری های لازم را داشته باشند و دستورالعمل های لازم را تعیین، ابلاغ و اعمال کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک مشهد حرم امام رضا استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یعقوبعلی نظری فاصله گذاری اجتماعی واکسیناسیون عمومی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک مشهد ویروس کرونا ماسک مشهد حرم امام رضا استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یعقوبعلی نظری فاصله گذاری اجتماعی واکسیناسیون عمومی کرونا فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»