Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراتی در دیدار جمعی از کارکنان تامین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی بین النسلی با هویت اجتماعی و اقتصادی در فعالیت است که هدف آن توسعه پوشش بیمه‌ها و برقراری عدالت اجتماعی برای نسل‌های آینده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: این سازمان نفش اساسی را در پشتیبانی و حمایت از نیروی کار در سطح کشور دارد و امسال سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی در ۹ بند توسط رهبر انقلاب ابلاغ شد که رسالت ما در حوزه ساختار تامین اجتماعی را سنگین‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در سطح استان ۱۸۹ نفر پرسنل بیمه‌ای در شعب بیمه تامین اجتماعی در حال ارائه خدمت هستند.

فراتی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی در دو حوزه کوتاه مدت و بلندمدت تعریف می‌شود، گفت: ما در بحث امنیت شغلی و بحث درمان و سلامت فعالیت داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در سطح استان ۱۲۶ هزار بیمه شده اصلی داریم  و در مجموع جمعیت حدود ۳۹۷ هزار نفر را تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی داریم که ۴۸ درصد از جامعه هدف را تشکیل می‌دهد.

او گفت: ضریب پشتیبانی بیمه تامین اجتماعی در این استان ۵.۴ درصد است یعنی به ازای هر پنج نفر پرداختی یک نفر از تامین اجتماعی مستمر بگیر داریم.

فراتی  به منظور گسترش پوشش بیمه تامین اجتماعی از اجرای طرح بیمه فراگیر تامین اجتماعی برای خانواده‌ها خبر داد و گفت: در این طرح، دختران و پسران بین ۱۸ تا ۵۰ سال بیکار با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه مشاغل بهره مند می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در مجموع بیمه شدگان فاقد کمک دولت در خردادماه امسال به نسبت مشابه سال قبل چهار درصد رشد داشته است.

او به پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در خردادماه ۳۷ میلیارد تومان پرداختی داشته ایم که نسبت به سال قبل که هفت میلیارد تومان بوده، رقم قابل توجهی است.

فراتی گفت: ۲۴ میلیارد تومان در قالب کمک‌های کوتاه مدت (غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه سفر) پرداخت شده که ۲۳ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است و ۴۰۳ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و بالغ بر چهار میلیارد تومان کمک هزینه بارداری پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه گذاران بیمه تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت تامین اجتماعی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی