Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:54:53 GMT

چلسی در آستانه خرید مدافع پی‌اس‌جی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۷۲۲۴

چلسی در آستانه خرید مدافع پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن به تازگی موفق شدند رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی را به خدمت بگیرند و اکنون به عنوان آخرین خرید تابستانی شان، به دنبال مدافع ملی پوش پی اس جی هستند.
کولیبالی به تازگی با انتقالی 34 میلیون پوندی از ناپولی به چلسی پیوست و در صورتی که توخل بتواند کیمپمبه را به خدمت بگیرد، این دو بازیکن احتمالا در کنار هم در قلب خط دفاعی آبی ها قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نشریه پرتغالی او ژوگو ادعا کرد که در صورتی که انتقال کیمپمبه به چلسی نهایی شود، پاریسی ها برای خرید گونچالو ایناسیو، مدافع اسپورتینگ لیسبون، اقدام خواهند کرد.
آبی ها امیدوارند که هرچه زودتر انتقال کیمپمبه نهایی شود تا این بازیکن بتواند در تور پیش فصل آبی ها در آمریکا حضور پیدا کند. 
و با نهایی شدن این انتقال، آبی ها دیگر برای خرید ناتان آکه، مدافع منچچسترسیتی اقدام نخواهند کرد. چلسی به دنبال این بود که این مدافع سابقش را به خدمت بگیرد اما مبلغ بالایی که سیتی برای این مدافع هلندی خواسته بود، این انتقال را به بن بست کشاند.
 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم

آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری 5-0 توپچی‌ها به پایان رسید. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟