Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:35:09 GMT

استقبال هادی ساعی از پیشنهاد شهردار قم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۷۲۶۳

استقبال هادی ساعی از پیشنهاد شهردار قم

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  در دیدار با هادی ساعی  از آمادگی بوستانهای شهری قم جهت توسعه ورزش های رزمی مانند تکواندو خبر داد و برحمایت از ورزش قهرمانی و همگانی توسط مجموعه مدیریت شهری قم تاکید کرد.

شهردار قم می گوید:بوستان 1000 هکتاری قم نیز ظرفیت کم نظیری در جهت توسعه انواع رشته های ورزشی را در یک محیط مفرح و کم هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقائیان نژاد گفت: 400 بوستان شهری قم که برخی از آنها از نظر وسعت و مساحت وضعیت مطلوبتری دارند ظرفیت بالفعلی جهت توسعه رشته های ورزشی بوجود آورده اند.

شهردار قم نقش کارکردی ورزش را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: اثر مهم ورزش تقویت اراده و اعتماد بنفس فرد در کنار تقویت جسم است و این مساله سبب می شود تا فرد در جامعه نیز نقش آفرین بوده و مسوولیت های اجتماعی خود را بدرستی ایفا کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه زیربنای سرمایه گذاری در مباحث فرهنگی، ورزش است، گفت: هادی ساعی بعنوان یکی از مفاخر ورزشی کشور می تواند در توسعه ورزش تکواندو در قم نقش بسزایی داشته باشد.

هادی ساعی نیز در این دیدار، با تجمید از پیشنهاد شهردار قم جهت استفاده از فضای بوستانهای شهری برای توسعه رشته تکواندو بیان داشت: هیات ورزشی تکواندو قم در اسرع وقت نسبت به شناسایی یک بوستان مناسب و برگزاری کلاس های آموزش تکواندو در فضای باز اقدام کند.
وی با بیان اینکه قم یکی از استانهای پرافتخار در تکواندو است و هم اکنون حدود 6 هزار نفر بصورت حرفه ای در این رشته ورزشی مشغول فعالیت می باشند، گفت: افزایش سرانه های ورزشی ارتباط مستقیمی با شکوفایی استعدادهای نهفته دارد.

رئیس فدارسیون تکواندو با اشاره به پیشنهاد شهردار قم جهت استفاده از فضای بوستانهای شهری برای توسعه رشته تکواندو گفت: هیات ورزشی تکواندو قم در اسرع وقت نسبت به شناسایی یک بوستان مناسب و برگزاری کلاس های آموزش تکواندو در فضای باز اقدام کند.

 افزود: به هر اندازه که در ورزش سرمایه گذاری شود از هزینه درمان و آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

رییس فدارسیون تکواندو ادامه داد: ظرفیت شهرداری ها در توسعه ورزش بیشتر از ادارات کل ورزش و جوانان است و شایسته است از امکانات و ظرفیت مجموعه مدیریت شهری بیشترین استفاده برای توسعه ورزش قهرمانی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه بسترسازی فعالیت رشته تکواندو در دو شهرستان کهک و جعفرآباد از نیازهای آتی این رشته ورزشی در قم است، ادامه داد: توسعه ورزش بانوان در کشور مطلوب است و نباید استان قم در این زمینه از استانهای دیگر عقب بماند.

ساعی افزود: قم یکی از استانهای پرافتخار در تکواندو است و هم اکنون حدود 6 هزار نفر بصورت حرفه ای در این رشته ورزشی مشغول فعالیت می باشند./

وی با بیان اینکه قم از فقیرترین استانهای کشور از نظر برخوداری از سرانه های ورزشی است، گفت: افزایش سرانه های ورزشی ارتباط مستقیمی با شکوفایی استعدادهای نهفته دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی قم شهرداری قم توسعه ورزش شهردار قم هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در همدان اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری اسکواش ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد برای افرادی که از دیگر استان‌ها در این دوره شرکت می‌کنند اسکان رایگان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا مربیان گفت: در سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه‌ای به برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری داریم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا تعداد و سطح مربیان اسکواش استان همدان را افزایش دهیم و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اسکواش استان همدان از رخوت و خاموشی خارج شده است، بیان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان همدان اندازه انگشتان دست هم نبود و این رشته ورزشی ناشناخته بود اما امروز شرایط به گونه‌ای شده که ما فضا برای تمرین و جذب اسکواش‌بازان کم داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم پاسخگوی استقبال خوب خانواده‌های همدانی از این رشته ورزشی باشیم.

ربانی‌مهر با اشاره به جایگاه خوب اسکواش همدان گفت: کسب رتبه پنجم در بین تمام استان‌های کشور در ارزیابی فدراسیون اسکواش نشان می‌دهد توانستیم به خوبی در راه توسعه و رشد اسکواش استان همدان قدم برداریم.

وی افزود: در بخش همگانی نیز ساخت کورت اسکواش در پارک مردم همدان باعث شد تا این رشته ورزشی در نگاه عموم مردم قرار بگیرد و به آشنایی بیشتر همدانی‌ها با اسکواش کمک کرد.

کد خبر 6089962

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم