Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش از سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان به پاس تلاش های شبانه روزی در استانداردسازی خانه اسکواش خرم آباد وخدمت به ورزش اسکواش تقدیر کرد.

به    گزارش   خبرنگار   خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   عصر شنبه مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواشبه همراه بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش  در مجمع عمومی هیات اسکواش استان لرستان به پاس تلاش های شبانه روزی در استانداردسازی خانه اسکواش خرم آباد با اهدایی لوح سپاس از مدیریت جهادی و خدمات سید آرش قیاسیان سرپرست ادره کل ورزش و جوانان لرستان  در تخصیص اعتبار بهسازی خانه اسکواش خرم آباد و خدمت  به ورزش  اسکواش تقدیر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی در این مجمع  با اشاره به پیشینه و کارنامه کاملا ورزشی و مدیریت جهادی سید آرش قیاسیان در عرصه ورزش انتخاب وی بعنوان  سکاندار ورزش و جوانان لرستان را نشان از لیاقت ،توانمندی ومدیریت جهادی وی عنوان کرد .

رئیس فدراسیون اسکواش با تقدیر از وزیر ورزش و استاندار ورزشی و ورزش دوست لرستان خواستار حمایت از برنامه های مدون وکلاسیک قیاسیان برای توسعه ورزش لرستان شد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست سلیمانی رئیس فدراسیون با اهدای "لوح سپاس" به جهت اقدامات صورت گرفته در امر توسعه و گسترش این رشته بویژه تلاش ها برای مهیا کردن استادارد سازی کورت های استاندارد در لرستان از قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجلیل اسکواش فدراسیون اسکواش قیاسیان رئیس فدراسیون اسکواش جوانان لرستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی