Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان اشغالگر آمریکا در ادامه سرقت سرمایه‌های ملی ملت سوریه، ۴۰ تانکر نفت سرقت شده این کشور را به شمال عراق قاچاق کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت منابع طبیعی سوریه دیروز (شنبه) یک محموله جدید نفت سوریه را از منطقه الجزیره توسط 40 تانکر به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه از منطقه «الجزیره»، یک کاروان شامل 40 تانکر نفت سرقت شده را به شمال عراق قاچاق کردند.

منابع محلی سوریه به خبرنگار سانا گفتند که نیروهای اشغالگر آمریکا کاروانی متشکل از 40 خودرو و تانکر پر از نفت دزدیده شده سوریه و نیز کامیون حامل تجهیزات نظامی را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» به سمت عراق منتقل کردند.

قاچاق 45 تانکر نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی

 

منابع مذکور تأکید کردند که خودروهای زرهی نیروهای اشغالگر آمریکا نیز این کاروان را همراهی کردند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی با همکاری شبه نظامیان کُرد سوریه موسوم به «قسد» کنترل بیشتر میدان‌های نفتی در منطقه جزیره سوریه را برای سرقت آن به عهده دارند و در ماه‌های اخیر چندین کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد مناطق نفتی سوریه شده‌اند.

پیش از این «مظلوم عبدی» فرمانده شبه‌نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کردند که این گروه با یک شرکت نفتی آمریکایی قرارداد نفتی بسته است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا سوریه اخبار آمریکا سوریه نیروهای اشغالگر آمریکا تانکر نفت شمال عراق نفت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه