Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، از افتتاح مطب دندانپزشکی این انجمن با حضور رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی خبر داد.

محمدرضا طهماسبی شامگاه دیروز (۲۵ تیرماه) در مراسم افتتاح مطب دندانپزشکی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان که با حضور رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، ضمن تشریح کارکرد طبقات مختلف ساختمان انجمن کلیوی، اظهار کرد: این ساختمان دارای یک بخش دیالیز با ۳۰ تخت مخصوص دیالیز، یک طبقه برای ارائه آموزش‌های کمک‌کننده به مددجویان و نیز بخش اداری بوده و یک طبقه هم ۱۰ سوئیت برای بیماران و مهمانان اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعرفه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان، خیریه بوده و این مرکز بیماران سرپایی را نیز پذیرش می‌کند، افزود: خدمات کلینیکی برای بیماران طبق نظر مددکاران به صورت رایگان ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بیماران حدود پنج سال است که از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان خدمات دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه سونوگرافی این مرکز که اهدایی یک خیر با هزینه ۲ میلیارد تومانی است، به دلیل مسائل مربوط به آتش‌نشانی مجوز فعالیت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، محمد رئیس‌زاده، رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی عصر دیروز (۲۵ تیرماه) وارد استان زنجان شد و از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان بازدید کرد. سپس مطب دندان‌پزشکی این انجمن و مطب رادیولوژی و سونوگرافی واقع در روبه‌روی بیمارستان بهشتی را افتتاح و با خانواده اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان نیز دیدار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان انجمن حمایت از بیماران کلیوی دندانپزشكي رییس کل نظام پزشکی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!