Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: به هیچ وجه اجازه راه اندازی واحد فراوری فروسیلیس در شهرک های صنعتی داده نمی شود و مجوزهایی که پیش از این برای این منظور صادر شده نیز باید لغو و باطل شود.

او  افزود: باید واحدهای فرآوری سلیس در یک نقطه متمرکز باشند و فعالیت آنها مشروط به ایجاد و راه اندازی سیستم پایش آنلاین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان می گوید: پس از طرح شدن مشکلات زیست محیطی فعالیت واحدهای فرآوری، ۶ ماه مهلت برای رفع مشکلات واحدها داده می شود که با پایان یافتن این مهلت، واحدهای متخلف باید تعطیل شوند.

قاسمی فرزاد افزود: فعالیت واحدهای فروسیلیس فاقد سیستم پایش آنلاین به سلامت افراد آسیب وارد می کند و این واحدها با جان و سلامت انسان ها سر و کار دارند.

 مولکول سلیس شش ضلعی است و پودر آن مشکلات جدی به ریه وارد می کند و موجب انواع مشکلات خونی می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه مخالف ایجاد اشتغال نیستیم، تاکید کرد: نباید به بهانه ایجاد ۱۰۰ تا ۲۰۰ فرصت شغلی، سلامت هزاران نفر به مخاطره بیفتد بنابراین باید در سایه ایجاد اشتغال، معیشت و سلامت افراد نیز حفظ شود.

قاسمی فرزاد می گوید: اجازه فعالیت به هر سیستم فرآوری که منجر به آسیب جدی به سلامت انسان، خاک، پوشش گیاهی و جانوری می شود، داده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه فروسیلیس شهرک های صنعتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک