Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در یکی از کوچه های محله مان راه می روم قصدم خریده بوده و الان در حال برگشت به خانه هستم توهمات ذهنی ام را مرور می کنم به خانه که برسم حتما اول خودم با به کولر می رسانم تا از شر این داغی که بر تنم نشسته راحت شوم و بعدهم شربتی خنک از مادرم طلب می کنم تا این آرامش را کاملتر کنم .

همینطور برای خودم برنامه ها را می چینم به امید اینکه فقط کافی است تا به در خانه برسم و چقدر افکارم برایم لذت بخش است همینطور که با خودم جنجال فکری به پا کرده ام و برای خودم نقشه های رنگارنگ می کشم صدایی توجهم را به خود جلب می کند گوش هایم را تیزتر می کنم عرق سرد ناگهانی نشسته بر تنم را حس می کنم آری این حالم بی دلیل نیست من به این صدها آشنا هستم این صدای سگی است که بارها از آن، این روزها فراری بوده ام باور نمی کنم با خود می گویم لابد اشتباه می کنم اما گویا این بار بخت با من یار نیست، صدا نزدیکتر می شود و من راه فراری ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای له له سگ به من نزدیک است و من فقط می لرزم و صدا نزدیکتر می شود و راه فراری ندارم، کسی هم نیست تا برای نجاتم دست به دامنش شوم تن می سوزد و دیگر هیچ نمی فهمم.

چشمانم قصد باز شدن ندارد اما تلاشم را می کنم می خواهم تکانی به خود دهم اما درد در جانم می پیچید صدای گریه مادرم را می شنوم هوشیارتر که می شوم زمان می برد تا بفهمم چه جانی از مهلکه به در برده ام خوشحال می شوم اما این خوشحالی زیاد دوام ندارد آری من دچار نقص عضو شده ام به همین راحتی !

سگ ولگرد سال هاست تبدیل به کابوس من شده است نه تنها من بلکه تمام هم محله ای هایم، کابوسی که برای رهایی از آن حتی نمی دانیم چه باید کرد پیش کدام مسئول دردمان را ببریم و این درد ادامه دارد. 

این درد آنجا بیشتر می شود که دیروز همین کابوس زخمی به یکی دیگر از بچه های محله مان زد خبر این بود« سگ‌های ولگرد، گوش کودک اهوازی را خوردند».

این میان مسئولان را نمی دانم که برای حل این کابوس کاری می کنند یا نه اما برایم جالب است که بدانم حال حامیان سگ ها بعد از شنیدن این خبر چطور است ؟

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ ولگرد اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر ۱۱ ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش مشرق، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر ۱۱ ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر ۱۱ ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم ۴۹ ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)