Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از رقابت ۸۵۰ اثر در دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر خبر داد.

محمدحسین بلاغی شنبه شب، 25 تیرماه در آیین اختتامیه اظهار کرد: در این رویداد علاوه بر شعرای داخلی شرکت کنندگانی از کشورهای خارجی همچون ترکیه، آذربایجان، آلمان، روسیه، گرجستان و… نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همکاری نهادهای فرهنگی در استان بیان کرد: در دومین دوره از کنگره بید المللی شعر ترکی غدیر سازمان های فرهنگی، همراه حوزه هنری استان بوده و در برگزاری این مهم با ما همکاری کردند.

بلاغی در بخش دیگری از سخنان خود از رقابت ۸۵۰ اثر در دومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر خبر داد و افزود: تعداد ۶۵۰ اثر از شعرای داخلی و ۲۰۰ اثر از شاعران کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، آلمان و روسیه به دبیرخانه دومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر و حضرت علی(ع) عامل اتحاد جهان تشیع است، ادامه داد: در این دوره شاهد رشد کیفی و کمی کنگره بودیم بطوریکه دوستان جوان به مجموعه شعرا افزوده شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، بلاغی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از هفت نفر، سه شاعر خارجی سه شاعر داخلی و یک نفر بخش ویژه به عنوان برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری غدير دومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری