Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی شامگاه شنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا نگرانی‌ها در مورد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را افزایش داده است، افزود: با توجه به تاکید دولت مبنی بر حضوری بودن اماکن آموزشی لازم است در این مورد به دقت عمل شود تا از شیوع گسترده ویروس پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون فرصت خوبی برای پیشگیری از رسیدن به نقطه نامطلوب در شیوع ویروس کرونا در اختیار داریم، اضافه کرد: دلیل تشکیل جلسه امروز هم پیش‌بینی راهکارهایی برای پیشگیری از شیوع ویروس است.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر پیش‌بینی لازم برای پیشگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات در ادارات و اصناف تاکید کرد: در مواجهه با شیوع ویروس کرونا در دوره جدید متناسب با شرایط تصمیم اتخاذ خواهد شد و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

 وی با اشاره به اینکه بر اساس پروتکل‌های ملی ارائه خدمات بسته به واکسیناسیون است اظهار داشت: این طرح در راستای ترغیب مردم به تزریق واکسن اتخاذ شده و اینکه صدور مجوزها هم منوط به ارائه کارت تزریق سه دوز واکسن است.

رفیعی با بیان اینکه در شرایط فعلی تزریق دوز سوم واکسن موثرترین راه پیشگیری از ابتلای شدید به کرونا است افزود: در راستای واکسیناسیون انجام شده در سال گذشته بود که امور کشور به روال عادی بازگشت و در این میان  لزوم اطلاع‌رسان رسانه های جمعی در خصوص مزایای دریافت واکسن اهمیت زیادی دارد.

 معاون استاندار زنجان با بیان اینکه کار دولت تسریع امور مربوط به واکسیناسیون است، ادامه داد: در این راستا باید مراکز بهداشتی تزریق واکسن به مردم معرفی شوند ضمن اینکه پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از شیوع این ویروس بار دیگر باید اطلاع‌رسانی شود.

 رفیعی با اشاره به موافقت دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن در مراکز اداری و واحدهای تولیدی دارای اشتغال بالا افزود: هماهنگی مربوط به این امور باید با دستگاه‌های مورد نظر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر هیچ تصمیمی در مورد محدودیت‌ها اتخاذ نشده است که تصمیمات در مورد این مهم مربوط به شیوع ویروس کرونا به مرور و با توجه به روند شیوع ویروس اتخاذ خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک استانداری زنجان ویروس کرونا ماسک استانداری زنجان زنجان شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند