Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-02@13:04:44 GMT

تلاش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۵۵۸

تلاش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران ستودنی است

استاندار اردبیل در بازدید از دستگاه حفاری ۵۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت آورتاداغ در منطقه پارس‌آباد مغان، تلاش کارکنان این شرکت برای اعتلای صنعت نفت کشور را قابل‌ تقدیر دانست.

به ‌گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید حامد عاملی که در رأس هیئتی از مسئولان استان از این دکل حفاری بازدید کرد، گفت: عملیات حفاری کاری بسیار حساس و نیازمندتجربه‌ و دانش‌فنی و تخصصی‌ ویژه‌ است که متخصصان شرکت ملی حفاری ایران از آن برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که یاسر عبداللهی عابد، معاون اقتصادی استانداری اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌، صاحب‌علی اصغری، فرماندار شهرستان بیله‌سوار و تعداد دیگری از مسئولان استان حضور داشتند با رعایت کامل نکات ایمنی قسمت‌های مختلف دستگاه مورد بازدید قرار گرفت که در هر قسمت از سوی متخصصان مربوط ‌توضیحاتی ارائه شد.

استاندار و هیئت همراه سپس در نشست با رئیس و کارکنان‌ عملیاتی دکل‌ ۵۴‌، هدف از این بازدید را آشنایی با کار حفاری چاه‌های نفت و گاز و قدردانی از تلاشگران صنعت نفت برشمرد.

در این نشست‌ علی شهنیان، رئیس دستگاه ۵۴ فتح با بیان اینکه دکل ‌در حال حفر یک‌ حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است، گفت: ‌این دکل با توان ۲ هزار اسب بخار قادر است تا عمق  ۶ هزار متری زمین حفاری کند.

وی با بیان اینکه کادری مجرب و با تجربه بالا روی این دکل کار می‌کنند، افزود: این سی و چهارمین حلقه چاهی است که با کاربست ‌دکل‌ ۵۴ که از سال ۱۳۷۰ به ناوگان شرکت پیوسته در حال حفاری است.

 رئیس دستگاه ۵۴ اظهار کرد: این‌ دستگاه از دکل‌های تحت سرپرستی مدیریت عملیات – ۲ خشکی شرکت است که تاکنون ثبت  افزون بر ۱۴۰‌ هزار متر حفاری را در کارنامه خود دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران دکل حفاری بازدید شرکت ملی حفاری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران