Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:14:02 GMT

نصب ۲۱۳۰ کارتخوان هوشمند خرید نان در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۶۳۸

نصب ۲۱۳۰ کارتخوان هوشمند خرید نان در گلستان

سیدمحمد دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی مراحل توزیع آرد در سطح استان به صورت هوشمند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: یک بازنگری در موضوع توزیع آرد و خرید آرد از کارخانه‌های استان انجام شده که ما در تلاشیم با کمک سایر دستگاه‌های مرتبط، فرمانداری‌ها و اعضای کارگروه تمامی اشکالات طرح گرفته شده و در نزدیکترین زمان ممکن مصوب و ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: در این طرح شهرستان‌ها منطقه بندی شده و بر اساس نظر فرمانداران و سایر امتیازدهی‌های مشخص، کارخانه‌های موردنظر برای خرید آرد هر شهرستان مشخص خواهد شد.

دهنوی گفت: در این طرح هزینه حمل کاهش خواهد یافت و نظارت‌ها بر سیستم توزیع آرد و خرید آرد برای نانوایی‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما در دو مرحله برای افزایش سهمیه آرد به استان گلستان درخواست دادیم که موافقت نشد اما ما بازهم پیگیری افزایش سهمیه آرد برای استان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۳۰ دستگاه کارتخوان فروش هوشمند نان در نانوایی‌های استان نصب شده، ۱۶۱ نانوایی اطلاعات آنها مغایرت دارد و در تلاشیم هرچه سریعتر این مغایرت‌ها برطرف و فروش نان در تمامی نانوایی‌های استان به صورت کامل هوشمند شود.

دهنوی اضافه کرد: امسال غریب به ۷۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که این عدد سال گذشته ۴۵۰ هزار تن بوده است.

وی افزود: تاکنون ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از طلب گندمکاران استان پرداخت شده و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده که در تلاشیم با رایزنی‌های انجام شده این میزان طلب نیز هرچه سریعتر پرداخت شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان کارتخوان فروش نان فروش هوشمند نان کارتخوان نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود