Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته پس از برگزاری جلسه‌ای رأی به برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال داد. بر همین اساس قرار است امروز جلسه اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی برای تصمیم‌گیری درباره سرمربی تیم ملی برگزار شود.

با اعلام اصغر مدیرروستا پس از برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی، نظر کمیته فنی برای انتخاب سرمربی ایرانی فقط علی دایی بوده که او سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تصمیم‌گیری برای انتخاب سرمربی ایرانی، امیر قلعه‌نویی اصلی‌ترین گزینه است.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1652062

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر قلعه نویی علی دایی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه(فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رودو برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد