Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: نظر اصلی کمیته فنی درمورد گزینه ایرانی صرفا فقط علی دایی بود و قلعه‌نویی تا الان انتخاب ما نبوده است.

به گزارش مشرق، علی اصغر مدیر روستا پیش از شروع جلسه اعضای کمیته فنی و هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری درمورد وضعیت دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت: اولین جلسه کمیته فنی با هیات رییسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی درمورد اینکه آیا توصیه ای به کمیته فنی برای انتخاب سرمربی ایرانی شده است، گفت: خیر. صحبتی هم ما کردیم در این ارتباط بود، اگر ظرفیت های داخلی‌مان توانایی دارند از آنها استفاده کنیم. چنانچه نتوانستیم با شرایط موجود به این نتیجه برسیم که یک مربی داخلی نمی‌تواند کمک بهتری به ما کند، درنهایت دلیلی ندارد حتما مربی ایرانی بگذاریم که توانایی نداشته باشد. قطعا به موازات آن یک مربی خارجی نیز مدنظر هیات رییسه و کمیته فنی قرار می‌گیرد. قطعا آنچه به صلاح باشد انتخاب می‌کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه با توجه به چالش‌ها  و دودستگی موجود آیا مربی ایرانی می‌تواند تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند، پاسخ داد: نظر اصلی کمیته فنی درمورد گزینه ایرانی صرفا فقط علی دایی بود که او موضوع سرمربگیری را رد کرد. حال باید دید چه اتفاقی در جلسه امروز می‌افتد.

مدیرروستا درمورد اینکه نادر فریادشیران مدعی شده امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می‌شود، عنوان کرد: تا الان او انتخاب ما نبوده است.

وی درمورد صحبت های اخیر مهدی طارمی، توضیح داد: این صحبت‌ها را شنیدم. مشخص است در تیم ملی جو دوستانه، یکدلی و خودت سال‌های قبل مقداری کم‌رنگ شده است‌. این موضوع برای هر تیمی خطرناک است. نقطه قوت ما در دو جام جهانی قبلی یکدلی بود. امیدواریم همدلی، یکدلی و با هم بودن دوباره به روح تیم ملی بازگردد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با تغییر سرمربی همدلی به تیم ملی بازمی‌گردد، گفت: به هر صورت سرمربی جدید می‌آید و من فکر می‌کنم تمام بچه‌ها می‌دانند باید مطیع سرمربی باشند و این می‌تواند همدلی را ایجاد می‌کند.

مدیرروستا درباره اینکه آیا مربی خارجی به شکل قطعی از جمع گزینه های  تیم ملی خارج شده است، عنوان کرد: هنوز احتمال انتخاب مربی خارجی وجود دارد البته بعید می‌دانم سرمربی امروز مشخص شود و شاید در روزهای آینده مشخص شود.

وی درمورد اختلاف کمیته فنی و هیات رییسه گفت: کمیته فنی کار مشورتی را انجام داده و نظر می‌دهد اما تصمیم گیرنده هیات رییسه است.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره جلسه روز گذشته میرشاد ماجدی و حمید سجادی گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

مدیر روستا درباره اینکه آیا تکلیف اسکوچیچ امروز مشخص خواهد شد، گفت: تا زمانی که دستور جلسه مشخص نشود نمی‌توانم قاطعانه بگویم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت علی اصغر مدیرروستا امیر قلعه نویی نادر فریادشیران مهدی طارمی حمید سجادی امیر قلعه نویی دراگان اسکوچیچ علی دایی کمیته فنی فدراسیون فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال کمیته فنی هیات رییسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد