Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیور کان در مصاحبه ای با بیلد موارد مهمی را در مورد نقل و انتقلات این باشگاه خاطر نشان کرد

مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مورد نقل و انتقالات این تیم به تفضیل با بیلد صحبت کرده است.

طرفداری | اولیور کان در مورد ماتیس تل ستاره جوان فرانسوی باشگاه رن گفت:

تل قطعا یک بازیکن مستعد فوق العاده است اما ما با آرامش با مسائل برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به بررسی بازار ادامه می دهیم و تلاش می کنیم ترکیب تیم را متعادل نگه داریم. البته که این شامل بازیکنانی هم می شود که اگر هم تیمی های قدیمی تر بتوانند به آن ها کمک کنند هنوز می توانند پیشرفت کنند.

 

کان در مورد دلیخت گفت:

 این درست است که در مورد او صحبت هایی داشتیم. دلیخت یک بازیکن بسیار قابل توجه است، به خصوص از جنبه ی ذهنی. حالا باید ببینیم کلیت موضوع چطور پیش خواهد رفت.

دروازه بان سابق بایرن مونیخ در مورد شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن هم صحبت کرد:

من عاشق کریستیانو هستم و همه می دانند او چه بازیکن فوق العاده ای است اما هر باشگاهی یک فلسفه ی خاص را دنبال می کند و من اطمینان ندارم جذب او در برهه کنونی بتواند سیگنال خوبی به باشگاه بایرن مونیخ و همچنین بوندس لیگا بدهد. جذب او با ایده هایی که ما برای پیش بردن بایرن داریم سازگار نیست.

 

ملی پوش سابق تیم ملی آلمان در مورد هری کین گفت:

هری با تاتنهام قرارداد دارد. کین قطعا یک مهاجم بسیار سطح بالا است اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. حالا ما باید تیم را برای فصل جدید دور هم جمع کنیم. باید ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد.

لایپزیش برای کنراد لایمر 30 میلیون یورو می خواهد و پیشنهاد 19.5 میلیون یوریی بایرن را رد کرده است. کان در مورد ادامه ی مذاکرات دو باشگاه گفت :

با آن ها در تماس هستیم و به مذاکرات ادامه می دهیم.

سنگربان افسانه ای هنوز هم از حذف بایرن مونیخ توسط ویارئال رنج می کشد:

هنوز هم حذف در مقابل ویارئال را در ذهن دارم و مرا آزار می دهد. البته که ما، این بار باز هم تلاش خواهیم کرد که حداقل به نیمه نهایی چمپیونز لیگ برسیم و رویای کسب جام را هم داریم. این چیزی است که هر بازیکنی می خواهد.

اخبار داغ 

عادل فردوسی پور: بازیکنان تیم ملی در اردوی قطر تا صبح مافیا بازی می کردند تنبیه جالب تیم بازنده در پایان تمرین استقلال دستمزد روبرت لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد شوخی اسپارتاک مسکو با تلاش کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ