Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان گفت: پنجمین سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از روز چهارشنبه تا شنبه به استان گلستان انجام شد و در جریان این سفر از مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی این استان بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در جریان این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی نشستی را با علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان داشتند که در این نشست علمای شیعه و اهل سنت بر حفظ وحدت مسلمانان در برابر جریانات انحرافی و تکفیری تاکید داشتند. سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در این سفر اعضای کمیسیون از پروژه‌های عمرانی استان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی بازدید به عمل آوردند که اکثر آنها تا بیش از ۶۰ درصد پیشروی داشت. راستینه خاطرنشان کرد: در نشستی که در جراین این سفر اعضای کمیسیون با استاندار گلستان داشتند، بر اجرای مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهور مبنی بر اولویت دادن به تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد تاکید شد و کمیسیون فرهنگی در ادامه کار از جایگاه نظارتی خود پیگیر این موضوع خواهد بود. انتهای پیام/‌ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اهل سنت گلستان شیعه کمیسیون فرهنگی مجلس اعضای کمیسیون استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم بیان کرد: معتقدم که رهبر معظم انقلاب تذکر هوشمندانه ای را مطرح کردند مبنی براینکه بعد از مشخص شدن ترکیب فعلی مجلس از موضع گیری و صحبت های اختلاف بر انگیزانه باید جلوگیری شود .

وی ادامه داد: معتقدم مجلس دوازدهم پرتنش و چالشی خواهد بود و اولین اقدامی که بر این نوع تحلیل صحه گذاشت صحبت آقای رسایی بود که اینها رسالت خطیر نمایندگی را دچار آسیب خواهد کرد و مجلس باید در کمال آرامش به وظایف خود عمل کند و امیدوارم که این توصیه به گوش گرفته شده باشد و از صحبت های تفرقه برانگیزانه جلوگیری شود تا به وظایف خود برسد.

عضو شورای وحدت تاکید کرد: هرکسی رئیس مجلس شود قطعا همکاری خواهیم کرد و همینطور که از اسم شورای وحدت بر می آید مهمترین هدف ما وحدت است نه به این معنا که از ما کسی رئیس شود. بلکه انتخاب رئیس حق نمایندگان است و هرکس انتخاب شود باید همه کمک کنند تا به احسن وجه مجلس را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است