Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آرای صادره کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ذر مورد 4 پرونده به شرح زیر اعلام شد:

* در پی شکایت هیات فوتبال بوشهر از حسن زهرایی مبنی بر خروج از استان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 10 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت علیرضا حقیقی از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوای علیرضا حقیقی علیه باشگاه گل گهر سیرجان قرار رد صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در پرونده شکایت مصطفی سلگی از باشگاه نفت امیدیه، این باشگاه به پرداخت 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر غرامت آموزش مهران درخشان مهر، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ذوب آهن اصفهان فولاد خوزستان علیرضا حقیقی گل گهر میلیون ریال کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!

عضو کمیته استیناف گفت: محرومیت های یک جلسه ای تعلیقی که قطعی شده دیگر در کمیته استیناف قابلیت بررسی ندارد.

طرفداری | مهدی دادرس در خصوص اینکه گفته می شود درخواست باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت یک جلسه ای سید حسین حسینی رد شده است، صحبت هایی را انجام داد.

مهدی دادرس به آنا گفت:

برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

وی در خصوص اینکه در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت دانیال اسماعیلی فر هم چنین شرایطی برقرار است، تاکید کرد:

رای کمیته انضباطی دانیال اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و اگر رای قطعی نباشد می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند در غیر این صورای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف همچنین در مورد اینکه آیا درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته لانضباطی در مورد اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت:

چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م