Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان در رشت اظهار داشت: باید مدیران را موظف به اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان کنیم..

وی با بیان اینکه در قانون حمایت از حقوق معلولان تکالیف دستگاه ها مشخص شده است، افزود: بیمه ، استخدام و مناسب سازی از جمله موضوعات این قانون است که نباید از سوی دستگاههای مربوطه کوتاهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به معلولان و مددجویان اظهار داشت: اگر چه می توان از بروز بخشی از معلولیت ها پیشگیری کرد اما افرادی که بنا به شرایط دچار مشکل شده اند نباید به حال خود رها شوند.

عباسی به موضوع مسکن مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: دولت در ساخت مسکن برنامه ها و سهمیه ای برای مددجویان در نظر گرفته است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت خیرین  و لزوم بهره گیری از آنان برای رفع مشکلات در بخش هایی از جمله آسایشگاهها اظهار داشت: آسایشگاه های معلولان و سالمندان  فعال گیلان که عملکرد خوبی بر اساس شاخص ها داشته باشند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

استاندار گیلان قبل از حضور در جمع کارکنان بهزیستی استان از شیرخوارگاه این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی این بخش قرار گرفت.

بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی از دیگر برنامه های استاندار گیلان با حضور در بهزیستی بود، این نمایشگاه تا پایان هفته جاری صبح و عصر تا ٢١ برای بازدید علاقمندان در محوطه بهزیستی استان گیلان در رشت دایر است.

۲۵ تا ٣١ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران