Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:15:12 GMT

پرسپولیس و سپاهان با رامین رضاییان سی تایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۴۱۲

پرسپولیس و سپاهان با رامین رضاییان سی تایی شدند

با حضور رامین رضاییان در تیم سپاهان، ترکیب تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در بخش یاران مشترک تاریخ شان به ۳۰ نفر رسید.

در تاریخ فوتبال پرسپولیس و سپاهان بازیکنان زیادی پیراهن ۲ تیم را بر تن کرده اند، نسبت به آخرین فهرستی که در این عرصه ارائه کرده ایم، رامین رضاییان آخرین بازیکنی است که بین ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این فهرست به ۳۰ نفر رسیده و پرسپولیس و سپاهان یکی از گرانبهاترین تیم‌های مشترک را بین خودشان به فوتبال ایران هدیه کرده اند.

نفرات مشترک تاریخ دو تیم عبارت هستند از:

دروازه بان ها: احمدرضا عابدزاده، بهرام مودت، رحمان احمدی، شهاب گردان
مدافعان: سید جلال حسینی، رامین رضاییان، محسن بنگر، دانیال اسماعیلی فر، جلال اکبری، هادی عقیلی، مهدی جعفرپور، سعید آقایی، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده
خط میانی: محمد نوری، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد میناوند، حمید مطهری، عباس آقایی، الونگ، داوود سید عباسی، میلاد سرلک، احسان پهلوان
خط حمله: ادموند بزیک، شهریار مغانلو، جواد کاظمیان، ابراهیم توره، مهدی شریفی

منبع: فرارو

کلیدواژه: رامین رضاییان پرسپولیس پرسپولیس و سپاهان رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: کاری با بازی ندارم و فقط می‌خواهم یک حرف بزنم؛ من در زندگی‌ام یاد گرفته‌ام که شرافتمندانه زندگی کنم. یک سری از هواداران از من دلخور بودند اما بدانند که همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها داریم و احترام‌شان برایم واجب است.

او ادامه داد: من آنها را به خاطر تعصب‌شان به تیم‌شان درک‌شان می‌کنم؛ انقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان دارند. همه برای من قابل احترام هستند و هر چه بگویند، من دوست‌شان دارم و در قلب من هستند. این روزها انقدر مردم ما دغدغه دارند که شاید اینطور در استادیوم خالی می‌شوند. امیدوارم حال دل‌شان خوب باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

رضاییان سپس در خصوص بازی گفت: بازی قشنگی بود. من هم با جان و دلم برای تیمم بازی کردم. بازی مساوی شد اما کلا بازی قشنگی بود.

او در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت دو تیم بازی بهتری ارائه بدهند، عنوان کرد: فوتبال است. بازی بدی نبود و در کل قشنگ بود.

مدافع  سپاهان در پاسخ به اینکه این تیم در جریان بازی وقت تلف کرد، گفت: این حرف را نزنید. من خودم مخالف این داستان هستم.

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت