Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:13:53 GMT

لرستان قطب اسکواش ایران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۴۴۶

لرستان قطب اسکواش ایران می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس هیئت اسکواش لرستان گفت: خوشبختانه با مساعدت و همکاری سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان و پیگیری برای جذب اعتبار تکمیل و استانداردسازی خانه اسکواش خرم‌آباد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

منصور داودی‌نژاد، در مجمع عمومی هیئت اسکواش استان و استانداردسازی خانه اسکواش خرم‌آباد، اظهار کرد: با استاندارد کردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت‌های این ورزش می‌توانیم در ایام پیش رو میزبان مسابقات مختلف ورزش اسکواش در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با رفع مشکل کف‌پوش معیوب واستاندارسازی خانه اسکواش خرم‌آباد کلاس مربیگری و داوری اسکواش را در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت اسکواش لرستان افزود: برای توسعه اسکواش در شهرستان‌های مختلف در ابعاد قهرمانی و همگانی حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان را می‌طلبیم و امیدواریم اسکواش درهمه شهرستان‌های لرستان فعال شود.

وی تصریح کرد: همچنین در زمینه پیگیری پروژه خانه اسکواش بروجرد، کمک و اعطای بودجه به هیئت اسکواش در راستای خرید تجهیزات سخت‌افزاری، راکت و توپ نیز همکاری لازم صورت می‌گیرد.

داودی‌نژاد اظهار کرد: مشکلات سالن اسکواش  خرم‌آباد در گذشته باعث شده بود تا این سالن برای این رشته استاندارد نباشد که خوشبختانه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکواش، این سالن به استاندارد ایده‌آل رسید.

رئیس هیئت اسکواش لرستان ادامه داد: با استانداردسازی سالن اسکواش استان در آینده می‌توانیم شاهد میزبانی استان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی و برگزاری اردوهای مختلف باشیم.

داودی‌نژاد عنوان کرد: از دو بخش بانوان و آقایان تاکنون نفری دعوت شده به اردوی تیم‌ملی نداشته‌ایم، چراکه در کشورمان مربی مسلط و مجرب در این رشته ورزشی وجود ندارد و استان‌هایی متمول و برخوردار از وجود مربیان خارجی در اسکواش بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: نبود اسپانسر و کمبود منابع مالی یکی‌از مهم‌ترین مشکلات ما در اسکواش محسوب می‌شود، این در حالی ‌است که لرستان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار بوده و در طول سال برنامه استعدادیابی با توان بیشتری اجرا می‌شود ولی به دلیل محدود بودن سالن، تنها بخشی از نفرات جذب این رشته ورزشی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اسکواش فدراسیون اسکواش لرستان خانه اسکواش هیئت اسکواش خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال