Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عربی گزارشی درباره گروه ایران منتشر کرده است

ایران در گروه B جام جهانی با تیم های ولز، انگلیس و آمریکا باید روبرو شود.

به گزارش طرفداری، سایت «الکوره» عربی در گزارشی به تاریخ تقابل ها تیم های گروه دوم جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه سایت «الکوره» نوشت: اهالی فوتبال منتظر آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی به میزبانی قطر هستند.

به نظر می رسد گروه دوم در رقابت های جام جهانی یکی از گروه هایی باشد که هواداران با توجه به حضور انگلیس، قهرمان جام جهانی 1966 و پس از مدت ها غیبت دوباره در انتظار کسب قهرمانی مجدد است.

در این گروه تیم ملی ولز به همراه تیم های ایران و آمریکا نیز حضور دارند. در گزارش زیر به تقابل انگلیس و ایران مقابل تیم های گروه B، ولز و آمریکا پرداخته است:

*برتری انگلیسی ها

به نظر می رسد بازی انگلیس مقابل ولز یکی از دیدارهای متمایز این گروه باشد، اما تاریخ برتری آشکاری برای تیم انگلیس را نشان می دهد. 

دو تیم قبل از جام جهانی 12 بار به مصاف هم رفتند و انگلیس 11 بار پیروز شد در حالیکه ولز طعم پیروزی را نچشیده است.

اولین تقابل دو تیم در مقدماتی جام جهانی 1950 بود و تیم انگلیس در 15 اکتبر 1949 با نتیجه 4-1 پیروز شد. در حالی که آخرین دیدار این دو تیم  در 8 اکتبر 2020 در یک بازی دوستانه بود که با برتری 3-0 انگلیس به پایان رسید.

این دو تیم پیش از این هرگز در جام جهانی با هم روبرو نشده بودند، اما در جام ملت های اروپا در سال 2016 به مصاف هم رفتند و انگلیس با نتیجه 2-1 پیروز شد.

انگلیس برتری خود را بر آمریکا تکرار کرد و از 6 مسابقه ای که آنها را گرد هم آورد 4 برد به دست آورد و تیم آمریکا جز یک بار طعم پیروزی را نچشید.

اولین تقابل انگلیس و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی 1950 بود که آمریکا با یک گل پیروز شد، سپس در جام جهانی 2010 به تساوی یک بر یک رسید که نشان دهنده طلسم خوش بینی برای تیم آمریکاست. آخرین دیدار این دو تیم در تاریخ 15 نوامبر 2018 بود و انگلیس با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

*ایران.. خاطرات سال 98

ایران پیش از این هرگز در بازی رسمی و دوستانه با تیم های انگلیس و ولز دیدار نکرده است. اما ایران در یک تقابل با آمریکا در جام جهانی 1998 خاطرات خوشی دارد و در آن زمان باذ نتیجه (2-1) پیروز شد.

تیم ملی ایران در آن دیدار تاریخی موفق شد با گل های حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا پیروزی این نبرد شود. برایان مک برای آمریکا  در این بازی گلزنی کرد.

اخبار داغ 

عادل فردوسی پور: بازیکنان تیم ملی در اردوی قطر تا صبح مافیا بازی می کردند تنبیه جالب تیم بازنده در پایان تمرین استقلال دستمزد روبرت لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد شوخی اسپارتاک مسکو با تلاش کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی پیروز شد تیم ملی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ولورهمپتون

لیگ برتر انگلیس (منچسترسیتی - ولورهمپتون) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750458

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس