Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:54:40 GMT

استقبال مردم ایلام از ورزش‌های همگانی ۱۸ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۷۲۳

ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: استقبال مردم استان از ورزش‌های عمومی و همگانی ۱۷ تا ۱۸ درصد است.

«مظفرعلیشایی» در گفت‌وگو با ایسنا،با بیان اینکه پرداختن به ورزش موجب سلامت جسم و روح، رشد شخصیت اجتماعی_فردی و گسترش روابط افراد جامعه می‌شود، اظهار کرد: سالانه بیش از ۱۰۰۰ نفر جوان و نوجوان ایلامی به صورت ورزش سازمان یافته در سالن‌ها مشغول به انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون و رقابت با یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان ایلام بیش از ۴۰۰ هیئت ورزشی فعال است که شرکت‌کنندگان به صورت منظم و سازمان‌ یافته یا گاه به گاه در رشته‌های دلخواه خود شرکت کرده و عموما به رقابت با یکدیگر و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و ملی می‌پردازند.

علیشایی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان تنها موظف به صدور مجوز است اما در راستای حمایت از باشگاه‌های خصوصی سالانه تسهیلاتی نیز برای این باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه درصد استقبال مردم استان از ورزش‌های عمومی و همگانی ۱۷ الی ۱۸ درصد است، ادامه داد: به منظورافزایش این آمار و ترغیب عموم مردم به انجام ورزش‌های همگانی اقداماتی از قبیل انجام ورزش صبحگاهی در پارک‌ها با حظور مربی‌،حمایت از ورزش‌های اقشاری مانند ورزش دانشجویان، کارگری، نظامی،کارمندی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در اواخر هفته و اعطای جوایزات لحاظ شده است.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری و فرمانداری استان نیز با تجهیز پیست‌های پیاده‌روی، بازسازی وسایل ورزشی در پارک‌ها، افزایش‌ حمایش‌های پیاده‌روی و... در تلاشیم که الگوی ورزشی صحیح و استاندارد را دراقصی نقاط استان رواج دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه در جامعه ما فضای حاکم بر ورزش به گونه‌ای است که بیشتر بعد قهرمانی آن در ذهن نقش میبندد، گفت: گسترش ورزش همگانی در استان تنها با فعالیت یک دستگاه امکان پذیر نیست و در این راستا به همکاری شهرداری‌ها برای احداث اماکن ورزشی، دانشگاه‌ها و نیروهای انتظامی جهت در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی خود و سایر دستگاه‌های اجرایی نیازمندیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام اداره ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است