Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها یکی از بهترین و در دسترس‌ترین شیوه‌های خرید و فروش ابزار آلات و ابزار یراق حتی به صورت عمده، حضور در یک بازار اینترنتی آنلاین مثل ویترین نت است.

در این مقاله ابتدا پرفروش ترین ابزارآلات، یراق و تجهیزات ایمنی را بررسی می‌کنیم و در ادامه با بررسی روش‌های متداول خرید اینترنتی عمده ابزار آلات مزیت خرید و فروش در بازار اینترنتی ویترین نت به سایر روش‌ها را شرح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید عمده یراق آلات

یراق آلات به مجموعه قطعاتی گفته می‌شود که به آسان‌تر شدن کاربری وسایل و ابزارها کمک می‌کند. این قطعات معمولا به عنوان مکمل یکی از قسمت‌های خانه، محل کار و ... به کار می‌روند؛ برای مثال یک پنجره دوجداره را در نظر بگیرید، استفاده از انواع یراق و لولاها می‌تواند در بهتر باز و بسته شدن پنجره دوجداره به هنگام باز و بسته شدن تاثیر بگذارد.

از انواع یراق آلات پرکاربرد می‌توان به دستگیره در، لولا، انواع دستگیره‌های کابینت، درب‌های ریلی، انواع جک پایه کابینت، آرام‌بند، پیچ مخصوص اتصال و دستگیره اشاره کرد.

طیف گسترده محصولات و برندهای مختلف یراق آلات هم انتخاب کالای مناسب را سخت کرده است. به خصوص برای خریداران عمده این محصولات اطلاع از قیمت انواع برندهای مطمئن بسیار ضروری است. برای مشاهده لیست قیمت و مقایسه انواع یراق آلات می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید و فروش عمده یراق آلات

نکته مهم خرید ابزار دستی

ابزار دستی‌ها بزرگ‌ترین بخش و پایه‌ای ترین ابزار در هر جعبه ابزاری هستند و به طور کلی وجودشان در هر محیطی و برای انجام هر کاری، ضروری است. ابزارهای دستی با توجه به قدرت و کاربردی که دارند از کوچکترین تا بزرگ‎‌ترین و سنگین ترین کارها را انجام می‌دهند.

از پرکابردترین و پرفروشترین ابزارهای دستی می‌توان فرز، آچار فرانسه، اره، انبردست، پیچ گوشتی، انبر قفلی، آچار آلن، آچار بکس بادی، فازمتر، قفل کتابی و... را نام برد.

در خرید ابزارآلات دستی به این نکته توجه داشته باشید که لزوما همیشه ابزار گران‌‎تر، بهتر نیست. خرید ابزار دستی با قیمت بالا برای مشاغلی مثل مشاغل ساختمانی و تاسیسات و درواقع برای کسی که مدام با ابزارآلات کار می‌کند، به صرفه است ولی برای مصارف عمومی و خانگی، خرید یک آچار گران قیمت که شاید در سال یک یا دو بار استفاده شود، توجیه چندانی نخواهد داشت. البته این نکته را هم توجه داشته باشید که ابزار دستی‌ها کالای مصرفی نیستند و یک بار برای همیشه آن‌ها را می‌خرید، پس سعی کنید ابزاری با کیفیت و استاندارد و مطابق نیازتان از یک فروشگاه معتبر که کیفیت و اصالت کالا را تضمین می‌کند، تهیه کنید. در ادامه مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا به آسان ترین شیوه بتوانید ابزارهای دستی را مطمئن خریداری کنید.

خرید اینترنتی تجهیزات ایمنی

کالاهای ایمنی و حفاظت فردی از قبیل ماسک‌های تنفسی، عینک‌های ایمنی، شیلدهای محافظ صورت، کفش های ایمنی، انواع لباس کار، ، دستکش های ضد برش، دستکش نیتریل، تجهیزات آتش نشانی، کپسول های پودر و گاز و Co2 و ...از تجهیزات ایمنی پرمصرف و پر فروش هستند.

این تجهیزات را هم می‌توان به راحتی از یک بازار اینترنتی به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد.

بازار اینترنتی خرید و فروش عمده ابزار آلات

صحبت از خرید اینترنتی که می‌شود خیلی‌ها یاد اینستاگرام یا نهایتا فروشگاه‌های اینترنتی می‌افتند. اما خرید از یک بازارآنلاین که بتوانید صدها نوع محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و تامین کنندگان مختلف در ان حضور داشته باشند، قدرت انتخاب شما را افزایش داده و خرید شما را بسیار آسان تر می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید و فروش ابزار آلات، یراق و تجهیزات ایمنی از یک بازار اینترنتی مثل ویترین نت استفاده کنید. استفاده از این پلتفرم ساده و ثبت محصول در آن رایگان است؛ اگر تامین کننده و عمده فروش این محصولات هستید، شما می‌توانید به‌ رایگان در سایت ویترین نت ثبت‌نام کنید و بدون محدودیت، عکس‌ها و ویدئوهای محصول خود را در این بستر آپلود کنید، برای جذب مخاطب حتی می‌توانید در فیلم‌ها، کاربردها و نحوه عملکرد ابزار آلات را توضیح دهید.

امکان جالب استعلام قیمت یا RFQ برای خرید و فروش ابزارآلات

یکی از مهمترین مزیت‌های خرید عمده از ویترین نت سیستم درخواست استعلام قیمت یا RFQ است که تامین کنندگان معتبر را به سوی کسب و کار شما سوق می‌دهد به جای آن که شما به دنبال تامین کنندگان باشید. خریداران برای ارسال درخواست استعلام قیمت در قالب یک درخواست مشخصات محصول مورد نظر خود را توضیح می‌دهند و به محض ارسال تامین کنندگان در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت به درخواست آنها رسیدگی خواهند کرد.

خریداران ابزار آلات، یراق و تجهیزات ایمنی با استفاده از سیستم درخواست استعلام قیمت یا RFQ می توانند تنوع قیمت در محصول مورد نظر را از طرف تامین کنندگان مختلف دریافت کنند. تنوع قیمت در هنگام خرید عمده بسیار تاثیر گذار است و به افزایش بازدهی مالی کسب و کار کمک می‌کند.

چرا باید ابزار آلات، یراق و تجهیزات ایمنی را از ویترین نت تهیه کنیم؟

ویترین نت ارتباط بی واسطه خریدار و فروشنده را ایجاد می‌کند و امکانات زیادی در اختیار تامین کنندگان و خریداران قرار می‌دهد تا خرید و فروش آسان و امن را تجربه کنند. برخی از این خدمات به این شرح است:

درگاه پرداخت امن

ویترین نت برای اطمینان خاطر شما ای‌نماد و درگاه پرداخت امن دارد تا با رضایت کامل خرید خود را انجام دهید.

تضمین پرداخت

تضمین پرداتخت به این صورت که پس از اینکه کالا به دست شما رسید و محصول مورد تایید شما بود، مبلغ پرداختی شما به تامین کننده پرداخت می شود.

تحویل درب مقصد

حمل درب به درب و ارسال سریع، به عبارتی بار از درب فرستنده دریافت شده و با سرعت به درب گیرنده تحویل می شود.

ارائه گواهی سلامت تامین کننده

ویترین نت با بررسی مدارک شناسایی تامین کنندگان خود اقدام به تایید صلاحیت آن ها می‌کند. شما به عنوان خریدار می‌توانید با استفاده از تاییده ای که به تامین کنندگان داده می‌شود با اطمینان محصول مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید.

امکان بازگشت محصول خریداری شده

در صورتی از خرید شما از درگاه‌های پرداخت آنلاین ویترین انجام شود شما می‌توانید از مزایای بازگشت محصول خریداری شده استفاده کنید.

امکان خرید اقساطی

مکان خرید اقساطی تا سقف ۱۳۵ میلیون تومان از جمله مزیت‌های خرید از ویترین نت است. شما برای فاکتورهای بالای ۱۸۰ میلیون تومان می‌توانید ۱۳۵ میلیون تومان از ویترین نت وام دریافت کنید و اقدام به خرید محصول مورد نیاز به صورت عمده نمایید.

سخن آخر

مدت هاست مزیت خرید اینترنتی نسبت به شیوه‌های سنتی برای همه آشکار شده است؛ اما خرید از یک بازار اینترنتی مزایای مضاعفی دارد. شما می‌توانید در این بازار از بین دهها و گاهی صدها تامین کننده ابزارآلات، یراق و تجهیزات ایمنی، بهترین ها را انتخاب کنید؛ محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید، نقدها و نظرات را بخوانید، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، از تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و با کمک این ارتباط مستقیم و بی واسطه خرید خود را به آسانی انجام دهید.

پیشنهاد می‌کنیم همین الان به سایت ویترین نت که یک بازار آنلاین برای خرید و فروش عمده است، به آدرس www.vitrinnet.com بروید و اگر سوال و ابهامی داشتید با کارشناسان ما به شماره 02191001170 تماس بگیرید.

کد خبر 1652070

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یک بازار اینترنتی تامین کنندگان خرید اینترنتی شما می توانید استعلام قیمت تامین کننده یک بازار خرید و فروش ابزار آلات محصول مورد ابزار دستی خرید عمده یراق آلات برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است. 

رصد ۱۹ هزار نفر هنگام ترک کانال‌های مدعی تقلب

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی کلاهبردار به صورت ناجوانمردانه سعی می‌کنند از مردم پول بگیرند. از داوطلبان خواهش می‌کنم که به این افراد پول ندهند. پرونده‌هایی داشتیم که این باند‌های کلاهبردار از داوطلب و خانواده اش اعتراف گرفته‌اند و با این اعترافات آنها را تهدید کرده‌اند. ۱۹ هزار نفر را رصد کردیم که کانال‌های مدعی تقلب را ترک کردند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود این کانال‌ها را تا زمان برگزاری کنکور ترک کنند؛ زیرا اگر با آشکارساز‌ها متوجه شویم که تجهیزات گرفته‌اند حتی اگر از تجهیزات استفاده نکنند هم متخلف محسوب شوند.

فروش هندزفری و موبایل‌واره به داوطلبان کنکور

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تجهیزات هندزفری و موبایل واره در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است، افزود: روز گذشته دو کانال بزرگ با ۵۰ هزار فالور را دستگیر کردند. دلیل اینکه خریداری تجهیزات تخلف محسوب می‌شود، این است که تعداد زیادی از داوطلبان رفتند تجهیزات هندزفری و موبایل واره خریده‌اند. این دستگاه‌ها در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است. فرد در ابتدایی که وارد حوزه می‌شود، به محض روشن شدن آن توسط دستگاه‌های ما سیگنال‌ها دریافت می‌شود و صورت جلسه می‌شود. 

کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان توسط پزشک

پورعباس تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزار‌های جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزار‌ها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. این موبایل واره‌ها ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شود؛ یعنی شبکه‌ای پشت این موضوع است. موبایل ساده‌ای نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد. بسیاری از این افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و این ابزار‌ها را در بدن کار گذاشته‌اند.

ریئس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند، اظهار کرد: با توجه به تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده است امکان ندارد که تا قبل از بازشدن در مخزن هیچ انسانی با سوالات تماس داشته باشد. تا ساعت ۸ صبح که سوالات در قرنطینه است هیچ امکانی برای دسترسی به سوال وجود ندارد. اما ما می‌دانیم که عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با این ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند و به بیرون ارسال کنند و در بیرون عده‌ای این سوالات را حل کنند.

دستگیری ۳ نفر به دلیل از عکس گرفتن از سوال‌ها در جلسه کنکور

به گفته وی، پارسال ۳ نفر ۳ صفحه را عکس گرفتند و در عرض چند دقیقه دستگیر شدند. ممکن است عکسی بیرون بیاید؛ اما مطلقاً پاسخی به حوزه نمی‌رود. همه دستگاه‌های مخابراتی را پارسال کشف کردیم و امسال هم با دستگاه‌های آشکارساز تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهیم.

پورعباس یادآور شد: نظام آموزش عالی بر اساس عدالت آموزشی و کارآیی سنجش ورودی دانشگاه‌ها تعریف می‌شود. یک مصوبه‌ای علاوه بر مصوبه سال گذشته در شورای امنیت کشور تصویب شد تا آزمون سراسری به سلامت برگزار شود. داوطلبی که در جلسه آزمون گرفتار شود متخلف محسوب می‌شود. مجرمان با متخلفان متفاوت هستند و پلیس فتا وقتی افراد شبکه‌های متقلب را دستگیر می‌کند آنها با یک تا ۵ سال زندان مواجه خواهند بود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل