Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش استثنایی همدان گفت:این طرح امسال برای ۳۵ هزار نوآموز پیش بینی شده است . ۱۵ هزار نوآموز نیز تا پایان هفته در نوبت هستند تا در پایگاه‌های سنجش مورد ارزیابی قرار گیرند.

طیبه محمدی گفت: ۶ پایگاه سیار و ۱۸ پایگاه ثابت سنجش تخصصی سلامت نوآموزان استان همدان را برعهده دارند.

پایگاه‌های سنجش سلامت سیار در شهرستان‌های بهار، قهاوند، خزل، گل تپه، سامن و جوکار فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سامانه نوبت‌گیری پایگاه‌های اولیه سنجش از ۲۷ خرداد راه‌اندازی شده و به‌صورت هماهنگ از پنجم تیر آغاز به کار کرده است.

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش استثنایی همدان گفت: ۲ هزار نفر ساعت آموزش برای عوامل اجرایی به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان همدان از ۱۸ تا ۳۰ خرداد برگزار شد.

محمدی افزود: یکی از اهداف مهم اجرای طرح سنجش سلامت ارزیابی نوآموزان از لحاظ جسمی، ذهنی و آمادگی تحصیلی، رفتاری و روانی و همچنین در صورت شناسایی مشکلات، معرفی آنان برای پیگیری تخصصی درمان است.

پارسال۳۷ هزار و ۳۳ دانش‌آموز در بدو ورود به مدرسه و در مرحله پیش‌دبستانی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد ۲۵۰ نفر با نیاز‌های ویژه شناسایی شدند.

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش استثنایی همدان با بیان اینکه امسال هزینه اجرای برنامه سنجش ۶۰ هزار تومان است گفت: پنج درصد نوآموزان  رایگان، ۱۰ درصد نیم بها و همه نوآموزان عشایری رایگان ارزیابی و سنجش خواهند شد.

سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از ابتدای تیر آغاز شده است.

استان همدان بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سنجش سلامت استان همدان سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر