Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درخصوص چهار پرونده مطروحه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از ارائه شکایاتی از سمت بازیکنان و باشگاه‌ها درخصوص نتیجه آرا تصمیم نهایی را اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

در پی شکایت هیئت‌فوتبال بوشهر از حسن زهرایی مبنی بر خروج از استان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکایت علیرضا حقیقی از باشگاه گل‌گهر سیرجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوای علیرضا حقیقی علیه باشگاه گل‌گهر سیرجان قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت مصطفی سلگی از باشگاه نفت امیدیه، این باشگاه به پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر غرامت آموزش مهران درخشان‌مهر، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت‌روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود

کد خبر 588833

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون ریال کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق