Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:45:55 GMT

باند سارقان احشام در انار متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۲۶۱۷

باند سارقان احشام در انار متلاشی شد

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی سرقت‌های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی شهرستان انار، موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴ نفره سارق احشام شدند.

او می گوید: ماموران با انجام اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی موفق شدند در چند عملیات سریع و غافلگیرانه، اعضای این باند را که ۲ نفر مالخر و ۲نفر سارق بودند، دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان انار در تحقیقات تخصصی انجام شده، متهمان به بزه‌های انتسابی،  ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

او گفت: از متهمان که همگی غیربومی بودند، یک دستگاه کامیون سرقتی و تعداد زیادی احشام کشف و  به مالباختگان تحویل داده شد. 

سرهنگ خلیلی نژاد می گوید: سارقان به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

او ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس گفت: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی، فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد که این تلاش‌ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار می گوید: از دامداران و صاحبان احشام می خواهیم با رعایت موارد ایمنی و امنیتی، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان