Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه نظرات خود را درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه، گروگان گیری شهروند ایرانی در سوئد، پوشیدن کفش کتانی خارجی و کاهش ظرفیت آزمون دستیاری بیان کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏علی حدادی ‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: ایرادات و ابهامات طرح شفافیت قوای سه‌گانه در کمیسیون رفع و تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح در دستور هیات رئیسه قرار دارد تا رفع ایرادات در صحن مجلس مطرح شود. در اولین فرصت متن اصلاحی طرح شفافیت قوای سه‌گانه به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران هم در توییتی عنوان کرد: آقای حمیدنوری شهروند گروگان ایرانی با طراحی گروهک‌های تروریستی، در سایه روند دادرسی غیر عادلانه، اعمال فشارهای متعدد روحی_جسمی و حضور جلادان در کسوت شاهدان در سلسله جلسات دورهمی تحت عنوان دادگاه، محکوم شده است.

وی افزود: رفتار کشور سوئد در کنش اعمالی سنجیده می‌شود و نه گفتارهای اعلامی بنابراین شاهد هم‌سویی این کشور با تروریستی‌هایی هستیم که در عراق عملیات انتحاری، در ترکیه آدم‌ربایی، در فرانسه خودسوزی، در ایتالیا قتل و در ایران جنایت مرتکب شده‌اند. قطعا در آینده سیاست‌مداران سوئدی از این رفتار به عنوان "تجربه تلخ حمایت از تروریسم" یاد خواهند کرد.

وی در توییت دیگری نوشت: در نامه‌ای خطاب به ریاست محترم جمهور و قوه قضائیه، ضمن اعتراض به کاهش ظرفیت آزمون دستیاری(تخصص پزشکی)، خواستار برخورد با عاملین این تصمیم شدم. ترجیح‌دهندگان منافع صنفی بر منافع مردم  نباید جایگاهی در حاکمیت داشته باشند.

همچنین اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان توییت کرد: بایدن گفته نمی گذاریم خلائی در خاورمیانه شکل بگیرد که آن را ایران، چین و روسیه پرکنند. اما در خاورمیانه خلائی نیست، طبق علم جغرافیا همه کشورهای خاورمیانه‌ ازجمله ایران درست سرجای خودشان هستند، جز اسرائیل که تاریخ می‌گوید جعلی و غصبی است.

وی در توییت دیگری با هشتگ دیپلماسی فعال عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به ۵ کشور خارجی، سفر ۶ تن از  سران کشورهای خارجی به ایران طی یکسال گذشته و سفر قریب الوقوع پوتین و اردوغان به تهران گویای گسترش مناسبات با همسایگان و جهان و شکست راهبرد استکبار و صهیونیزم مبنی بر ایران هراسی و انزوای ایران است.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین نیز در حساب مجازی خود نوشت: وقتی پرچم ایران عامل بازدارندگی و امنیت مردم در جبهه مقاومت میشه. آمریکا و اسرائیل حساب کار دست شون میاد، چه برسه به چند تا منافق پیر پاتال و سلبریتی وطن فروش.

امروز همچنین سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در توییتر عنوان کرد: پوشیدن کفش کتانی خارجی ولو هدیه‌ای باشد از سالها قبل، در صحن مجلس، کار موجهی نیست. اصالت با تولیدات داخلی و تشویق آن است حتی اگر برترین کیفیت را نداشته باشد.

محمد کعب عمیر ‏‏‏‏نماینده مردم شهرستانهای شوش و کرخه هم در توییتی نوشت: مصوبه روز گذشته نشست سران قوا در آستانه عید غدیرخم مبنی بر واگذاری مالکیت کشت و صنعت هفت تپه به شرکت نیشکر و صنایع جانبی، باعث ایجاد موجی از خوشحالی در بین اهالی شهرهای شوش و کرخه گردید. خدا را شاکرم که پیگیری های صورت گرفته برای تحقق خواسته موکلانم، سرانجام به نتیجه نشست.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، سید مصطفی میرسلیم ، فرانسه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سید مصطفی میرسلیم فرانسه نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد